Guest jascko Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Hallais! Har klima i bilen min(200CE 91 mod), den med EC knapen og kunn med en justrering(alså ikke en sånn som det går ann å justrere på pasasjer siden). Men når eg er ute å kjøre og slår den på så mister eg mye drag på bilen. Det kjennes ut som bilen møter motstand. Er pga at den motor er så svak at klima stjel så pass mye hester? Har manuel gir på bilen og den motor har nesten like mye hester som en 230 automat. Skal det kjenes at du mister drag på bilen når du slår på klima? Også en liten ting til. Er det justrerings hjule så senti? Syns liksom eg må justrere hele tiden på varme, for det bli enten for kaldt eller for varmt. Ikke noe mellom ting. Har hørt om den ventil som må ut å renses men eg finn den fæn ikke. En plass bakom batterie men hvor? Tar imot råd...mer enn gjerne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Også en liten ting til. Er det justrerings hjule så senti? Syns liksom eg må justrere hele tiden på varme' date=' for det bli enten for kaldt eller for varmt. Ikke noe mellom ting. Har hørt om den ventil som må ut å renses men eg finn den fæn ikke. En plass bakom batterie men hvor? Tar imot råd...mer enn gjerne.[/quote'] Det sitter en aluminiumssylinder foran batteriet, på den veggen som sitter mellom motoren og batteriet. Det ligger mange gode tips her på forumet om hvordan du skal rense den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Også en liten ting til. Er det justrerings hjule så senti? Syns liksom eg må justrere hele tiden på varme' date=' for det bli enten for kaldt eller for varmt. Ikke noe mellom ting. Har hørt om den ventil som må ut å renses men eg finn den fæn ikke. En plass bakom batterie men hvor? Tar imot råd...mer enn gjerne.[/quote'] Det sitter en aluminiumssylinder foran batteriet, på den veggen som sitter mellom motoren og batteriet. Det ligger mange gode tips her på forumet om hvordan du skal rense den... sjekk også at vifta bakom hanskerommet går. Hvis den ikke funker, vil varmeapparatet få problemer med å kjenne hvor varmt det er i bilen. Søk litt på forumet om det også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts