Guest Tin Nguyen Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Noen her som har erfaringer med Mathisen Bilelektro på Oppegård? Jeg fikk tips om dette firmaet av mitt faste MB verksted. Han skal visst være helt RÅ til å fikse elektriske problemer på MB. Jeg skal dit i neste uke for å kurerere de elektriske bugsene baki bagasjerommet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Har en kollega som skryter veldig av han. skal vist ha skikkelig peil. og gode priser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Har dere tlf. nr. hans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 66993043 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 hei Tin!På bilder nr. 11 og 29 på hjemmesiden din. Hvem sin bil er det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Oj, gamle bilder fra første landstreffet på Hunderfossen...Nr 11: Det er faktisk Arne Snapa sin bil slik den så ut det året Nr 29: Thor-Egils Andersen's sommerfelger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 HAr bare så lyst på de felgene på min bil! Får jeg kjøpt de brukt noe sted tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 3-delte felger som koster 15000,- for stykket ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Nytt og for 20'' kanskje? Derfor håper jeg det er mulighet å få kjøpt de brukt.Han Arne selger nå to sett med råe felger. Får sende ham en mail, da. (Du har ikke lyst på sånne felger selv, du?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Nei, jeg har 16" på min, og det er helt perfekt for mitt bruk. Bilen hadde 17" da jeg kjøpte den, og jeg gadd ikke engang å prøve de hjulene på bilen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 500SL Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Felgene i bilde 29 er Works felger, ligger på Wokas sin hjemmeside til ca 8000 kr / stk.(i 18") Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Jeg har også per i dag 16'' Lorinzer. http://www.ascona.no/hansen/9.jpg Men har lyst å ha ekstra sett med råe felger. Det som også er spesielt er at kona også elsker sånne 3-delte felger, så jeg trenger nesten ikke å spørre om lov til innkjøp på slike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Har du lagt ut bilder av bilen noen sted? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Har du lagt ut bilder av bilen noen sted?Jeg har sendt de til it-ansvarlig i forumet, men de har vel ikke tid til oppdatering ennå.Har nettopp videresendt de til "yoneck" og regner med å få kjeft fra han fordi jeg ikke greier å minske dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 http://www.ascona.no/hansen/9.jpg (Det var "punktumet" som var i veien) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Felgene i bilde 29 er Works felger' date=' ligger på Wokas sin hjemmeside til ca 8000 kr / stk.(i 18")[/quote'] Det er grunnprisen. I tillegg kommer gullskruer og buet kant... Vil man ha slike felger er Onkel Toms Garasje løsningen, tlf: 91 30 30 30. Brukt? Tror nok du kan glemme det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 1. Er man heldig finner man brukte; Arne selger to sett og denne; http://www.finn.no/finn/car/object?id=4901200&sid=427815511395925&pos=14&rub=6 2. Toms garasje; Hvem er dette ?(Hjemmesiden er aldri mulig å åpnes. Prøvde å ringe ham, emn hører bare svarer. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 1. Er man heldig finner man brukte; Arne selger to sett og denne; http://www.finn.no/finn/car/object?id=4901200&sid=427815511395925&pos=14&rub=6 Du vil sannsynligvis aldri finne brukte Works Rezax... Så sant ikke Thor-Egil skal selge sine da... Når sant skal sies så har jeg faktisk sett brukte til salgs. En gang. For 5 år siden eller noe... 2. Toms garasje; Hvem er dette ?(Hjemmesiden er aldri mulig å åpnes. Prøvde å ringe ham' date=' emn hører bare svarer. )[/quote'] Hjemmesiden kan du bare glemme. Onkel Tom er sjefen på felger og han holder til på en gård ved Frogner i nærheten av Kløfta. Han gidder sannsynligvis ikke selge Work felger siden Wokas ikke klarer å skaffe felgene innen en fornuftig tidsramme. Superstar felger er nok heller tingen å kjøpe da og de selger jo, i tillegg til Onkel Tom, f.eks. Arne Snapa gjennom sitt firma ARS-Trading... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Jeg er ikke proff når det gjelder dekk/felger. Sannheten er at jeg forstår ikke noe av ET-verdi, innpress?, ... Jeg /kona har bare lyst på felger med sånne utsende, spiller ingen roller merker (bare litt bra kvalitet). Men prisen på de på nevnte tråd på Finn er vel ikke dyrt, sammenligner med Arne's? Du vil sannsynligvis ........Så sant ikke Thor-Egil skal selge sine da... Han blir vel snart lei av å se på dem hver dag i flere år på rad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Har du lagt ut bilder av bilen noen sted?Har nettopp videresendt de til "yoneck" og regner med å få kjeft fra han fordi jeg ikke greier å minske dem. Jævlig til størrelse på de bildene, da !! Har lagt dem ut nå. Ligger på www.ascona.no/hansen . Trykk på html-fila for å laste bildene av bilen hans, det ligger litt annet ræl der også. hvis du skal ha deg andre felger, så kanskje vi kunne byttet? Vet ikke om jeg gidder en sesong til på 17". Det var desverre ganske så deilig å få på 15" vinterhjul, bortsett fra at handling er håpløst og bremselengden er ca. 10 ganger lenger. Mine 17" har utslitte sommerdekk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Takk for hjelpen med bildene!Hvis jeg får tak i de råe felgene, (18'' el. større). Så kan du låne mine 16'' Lorinzer (rep. for kant skadder og nylakkert i juni), hvor det sitter nå en sesong kjørt Potenza 720. (Likte dessverre ikke dine felger ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michael Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 Tilbake til temaet!Jeg fikk en anbefaling til ''Mattis'' fra min onkel som er taxisjåfør i oslo.Han reparerte el takluken på bilen vår. Han er helt rå på alt elektrisk til mb.Og det beste, han REPARERER det som kan repareres, og ikke bare bytter ut ting og tang som kanskje kan være ødelagt for å selge mest mulig deler.I tillegg er han rimelig. En annen ting: Kjør pent gjennom boligområdet, verkstedet ligger i enden av en blindvei.Ryktene sier at virksomheten henger i en tynn tråd pga klaging fra naboer over all trafikken. (Taxibiler fram og tilbake hele dagen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Oppdatering i saken:http://www.mercefreaken.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3219 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted December 25, 2004 Share Posted December 25, 2004 Tilbake til mine felger, de er ikke til salgs De skal jeg ha så lenge jeg kjører benz, og de ser bra ut. Når de ikke duger til sommerhjul lenger får det bli vinterhjul av dem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Tilbake til temaet!Jeg fikk en anbefaling til ''Mattis'' fra min onkel som er taxisjåfør i oslo.Han reparerte el takluken på bilen vår. Han er helt rå på alt elektrisk til mb.Og det beste' date=' han REPARERER det som kan repareres, og ikke bare bytter ut ting og tang som kanskje kan være ødelagt for å selge mest mulig deler.I tillegg er han rimelig. En annen ting: Kjør pent gjennom boligområdet, verkstedet ligger i enden av en blindvei.Ryktene sier at virksomheten henger i en tynn tråd pga klaging fra naboer over all trafikken. (Taxibiler fram og tilbake hele dagen)[/quote']Naboene har fått nok og prøver så godt de kan å legge ned driften. i allefall etter det jeg har forstått utifra diverse artikler. Nå henger driften i en absolutt tynn,tynn tråd pga. diverse formalitetsfeil. http://www.ostlandets-blad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050521/NYHETER/233655 Men han har kanskje mye større sjanse til å få gjennomslag hvis alle som skal dit kjører pent og pyntelig....Som tidligere sagt, det er kjøringen som har fått naboene til å reagere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts