Guest Bamzemums Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Kunne tenkt meg ett elektrisk rullegardin for bakruta, må seff være noe aftermarket greier da W201 visstnok aldri ble levert med noe sånt Problemet er bare at jeg ikke finner noe sånt, noen som kan hjelpe Hvor kult hadde det ikke vært å fått tak i noe sånt og samtidig brukt en orginal bryter fra en 202/140 feks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Redvar Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Har snakket med en Engelsk kar, som ofte har slikt liggende.Han hadde til min W202. Men jeg måtte bare legge det på hylla, da det kom seg på ca 8000Kr. I dette var det også orginale, kabler, bryter og nytt trepanel med orginal plass for ny bryter. Adr er Steve@MBenzNL.com Skriv Engelsk. Ellers har jeg en tråd på dette fra før. http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewtopic.php?t=5863 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts