Guest VV Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Seteryggen på førerstolen er veldig løs og raser bakover ved akselerasjon. Med en 250 diesel .... Så den er VELDIG løs. Tok setet ut og prøvde å finne ut om det kunne strammes på en eller annen måte men fant ikke noe ut. Har noen en ide? Irriterende å hele tiden måtte skru fram seteryggen. Trafikkfarlig er det og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tommy2002 Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Har samme problemet på min -94 E300TDT. Ingen som kan hjelpe med denne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Jeg hadde også dette problemet på en bil. Husker ikke helt, men tror det var en W210. Det ble imidlertid fikset på service. Visstnok ett eller annet med reguleringshådtaket. Ble ihvertfall bra på min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts