TEH Posted December 4, 2004 Share Posted December 4, 2004 Hvordan bytte pære? Hvordan kommer man til. Er det som på 202 at man bare napper ut bryteren og skrur ut en stor mutter? Litt redd for å ta i, skjønner dere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Boots Posted December 6, 2004 Share Posted December 6, 2004 Dette lurer jeg også på!Mangler lys i symbolene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Har fomlet no' innmari i dag med dette jeg også. Trodde det var som på 124'en hvor man bare kan nappe ut bryteren og skru ut mutteren. Men når jeg prøvde dette vred bryteren seg bare til høyre (park) og ut til tåkelysposisjon... Fant imidlertidig dette på Mercefreaken. Litt mer arbeid, men men...Må man så må man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Men dette er vel fremgangsmåten for å skifte hele styringsenheten. Er det ikke nok å skru ut skruen under parkbremsutløseren for å skifte pære. Lenge siden jeg har hatt 210 så jeg husker ikke helt hvordan alt ser ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Men dette er vel fremgangsmåten for å skifte hele styringsenheten. Er det ikke nok å skru ut skruen under parkbremsutløseren for å skifte pære. Lenge siden jeg har hatt 210 så jeg husker ikke helt hvordan alt ser ut.Ingen anelse. Søkte på Mercefreaken' date=' og her er tråden. Det påståes at lysbryteren må ut og dette er fremgangsmåten. Vedkommende som har lagt det ut har vist å inneha mye kunnskap om andre ting også. Skal sjekke dette ut i morgen når det er blitt lyst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ronny jørgensen Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 jeg har skiftet på min bil,det e mye arb, plate under må ut v.høytalr deksel må av sikrings deksel må av osv.fikk faxet hele prosedyren fra star autoco i lørenskog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Det sitter lys i underkant av hele greia, du må demontere en god del... Du må ut meg halve høyresiden Starter nederst med å løsne sparkeplater, brekk osv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Det sitter lys i underkant av hele greia, du må demontere en god del... Du må ut meg halve høyresiden Starter nederst med å løsne sparkeplater, brekk osv... Høyresiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Det sitter lys i underkant av hele greia, du må demontere en god del... Du må ut meg halve høyresiden Starter nederst med å løsne sparkeplater, brekk osv... Høyresiden? Der ser du hvor ille det er hehhee Snakker selvsagt om venstre siden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Høyresiden? Der ser du hvor ille det er hehhee Snakker selvsagt om venstre sidenJeg skjønte naturligvis at du tenkte på en engelsk bil men måtte bare pirke litt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts