Jump to content

Lysbryter i 210

Guest Trond Erik

Recommended Posts

• 3 months later...
Guest Espen

Har fomlet no' innmari i dag med dette jeg også. Trodde det var som på 124'en hvor man bare kan nappe ut bryteren og skru ut mutteren. Men når jeg prøvde dette vred bryteren seg bare til høyre (park) og ut til tåkelysposisjon...

Fant imidlertidig dette på Mercefreaken. Litt mer arbeid, men men...Må man så må man.

Men dette er vel fremgangsmåten for å skifte hele styringsenheten. Er det ikke nok å skru ut skruen under parkbremsutløseren for å skifte pære. Lenge siden jeg har hatt 210 så jeg husker ikke helt hvordan alt ser ut.

Guest Espen
Men dette er vel fremgangsmåten for å skifte hele styringsenheten. Er det ikke nok å skru ut skruen under parkbremsutløseren for å skifte pære. Lenge siden jeg har hatt 210 så jeg husker ikke helt hvordan alt ser ut.

Ingen anelse. Søkte på Mercefreaken' date=' og her er tråden. Det påståes at lysbryteren må ut og dette er fremgangsmåten. Vedkommende som har lagt det ut har vist å inneha mye kunnskap om andre ting også. Skal sjekke dette ut i morgen når det er blitt lyst...

• 4 years later...
Guest ronny jørgensen

jeg har skiftet på min bil,det e mye arb, plate under må ut v.høytalr deksel må av sikrings deksel må av osv.fikk faxet hele prosedyren fra star autoco i lørenskog.