Guest Andreaz Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 HEI! Var og skulle fylle gass på anlegget på bilen i går. Problemet var at kompressoren startet ikke når vi fikk på mer gass, og dermed fikk jeg ikke fyllt det helt opp, siden kompressoren ikke dro inn den ønskede mengden. Måtte hjem for å lete opp tråden med tvangskjøring av kompressoren, og fant bilde fra FrodeS: Forsøkte å legge en bro mellom de to kontaktene, men fortsatt står kompressoren stille. Jeg kan med letthet vri den rundt for hånd, så den sitter ikke fast. Virker som om dette er et eletronisk/elektrisk relatert problem. Kan feil i print på betjeningspanelet inne i bilen gjøre at den ikke går? Selv ved "tvangskjøring" ? Alt for varmt til i det hele tatt å foreta seg så mye ute, og enda mindre skru bil, så gode råd er mye verdt nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Hugs att det er ledningene, ikke kontaktene som skal kobles sammen! Kontaktene er bare en bryter. Før de to ledningenen sammen og se hva som skjer.... M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreaz Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Ja, tok av de to ledningene og kortsluttet de med en kabelstump, men ingenting skjedde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreaz Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Har nå forsøkt å lete rundt omkring for feilsøking av kompressoren min, men uten hell. Eneste jeg har funnet er folk med problem der "EC" lampa lyser, men det er ikke tilfelle hos meg. Noen som sitter på skjema/info/forslag på hvordan jeg får utelukket at kompressoren er deffekt? Om det går å tvangskjøre den på annet hvis, enn ved trykk-sensoren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.