Guest LadyBenz_ Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Noen som kan hjelpe meg litt tro..? Hatt bilen på EU kontroll og avgassenvar for høy...,bilen går altfor lavt på tomgang.. er det no sammenheng dereller surrer jeg veldig..? ..,må visst ha bilen på verksted for å stille på tomgangen fikk jeg høre..,men så kommer jeg på verkstedet da og dersier de til meg at tomgangen er som den skal være så de vil itte gjøre noemed det..., Ha gjør jeg da a..?? Noen som veit hva den skal ligge på..?,en 230,automat.. Min ligger nå på under 5 og den tar kvelden stadig vekk Hadde vært veldig fint om noen kunne hjulpet meg med noen svar så jeg får ordna detta Også en ting til...,: Er det vanlig at en sånn bil som detta bruker ca 1,3på småkjøring og over 1 på langkjøring..? Eller har det noe med avgassen å gjøre igjen..? Detta ble mye greier..,he he... --LadyBenz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Du har nok noen problemer med innsprøytningen på bilen din. Jeg kan ta med måleinstrumenter på neste mandagsmøte (blir vel i august) hvis du vil, så kan vi sjekke litt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Under 500 rpm på tomgang, og verkstedet sier det er riktig? En del må byttes snarest: Verkstedet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 En del må byttes snarest: Verkstedet. Det er en del som MANGE må bytte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Du har nok noen problemer med innsprøytningen på bilen din. Jeg kan ta med måleinstrumenter på neste mandagsmøte (blir vel i august) hvis du vil' date=' så kan vi sjekke litt...[/quote']Det hadde jo vært kjempe fint.. Det blir vel lagt ut en dato litt nærmere august..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Det hadde jo vært kjempe fint.. Det blir vel lagt ut en dato litt nærmere august..? Det står dato på terminlisten allerede. 1. august er det vanlig klubbkveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Okay.. Den dagen skal jeg jobbe fra ni om morran til halv ti om kveldenså blir litt vanskelig for meg å komme da.. Men får prøve neste gang deter no da.., hadde vært greit å fått no orden på bilen snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Okay.. Den dagen skal jeg jobbe fra ni om morran til halv ti om kveldenså blir litt vanskelig for meg å komme da.. Men får prøve neste gang deter no da..' date=' hadde vært greit å fått no orden på bilen snart [/quote'] Da blir det mandagen etterpå tenker jeg. Vi må bare være enige, slik at jeg tar med meg verktøyet på jobben... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Okay.. Den dagen skal jeg jobbe fra ni om morran til halv ti om kveldenså blir litt vanskelig for meg å komme da.. Men får prøve neste gang deter no da..' date=' hadde vært greit å fått no orden på bilen snart [/quote'] Da blir det mandagen etterpå tenker jeg. Vi må bare være enige, slik at jeg tar med meg verktøyet på jobben...Da kommer jeg den mandagen etter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest benja Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Hei Alexander! Har litt problemer med bilen min jeg og. Den soter veldig så den går dårlig på tomgang og kan dø ut noen ganger... (er vel en sammenheng der...) Fikk et tips på mercefreaken om at det var en som skulle ta med utstyr på et treff... Skjønner at det er deg. Er det mulig at du kunne sett litt på bilen min og, hvis jeg kommer den mandagen? Har en 300 CE fra 1988. Gått 270000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 ja det kan la seg ordne. Det er ikke mye man trenger på disse bilene her av utstyr da, et litt avansert multimeter holder lenge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest benja Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Knall! Da sees vi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts