Guest Sondre B. Bjelland Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Dette var ikke noe særlig fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chriz Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Nope, enig med du, men det blir jo mer og mer av det... http://www.streetdesign.no/?go=art&id=22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 SLen til Kleemann som vi i Oslo laget var og så på på onsdag hadde slike dører. Syntes egentlig den bilen kledde det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 SLen til Kleemann som vi i Oslo laget var og så på på onsdag hadde slike dører. Syntes egentlig den bilen kledde det. En Kleemann stylet Mercedes-Benz kan se bra ut med slike dører, men en ellers helt original Benz som denne gjør det ikke. Han burde heller brukt penga på noen fine felger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mb190freak Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 denne er pen er kleeman det å Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Ulempen med slike dører er at man må ha det ryddig å rent i dørlommene. Ser for meg tomflasker, tyggi papir, kvitteringer, balltre, hansker etc som kommer flygende ut hver gang dørene åpnes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Apropos balltreet ser jeg jo poenget ditt Var du i Pedersgata i går forresten? (alderen din stemmer jo nesten på han de fremdeles leter etter...)http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article207941.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chriz Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Lekkert ! Uten tvil, koste på bilen det den trenger og så kanskje tenke på slike dører. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 *bilde*Lekkert ! *bilde*Uten tvil' date=' koste på bilen det den trenger og så kanskje tenke på slike dører.[/quote'] Du vil ikke vite hva Kleemann kittet til SL koster... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 *bilde*Lekkert ! *bilde*Uten tvil' date=' koste på bilen det den trenger og så kanskje tenke på slike dører.[/quote'] Du vil ikke vite hva Kleemann kittet til SL koster... jeg vil gjerne vite prisen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mb190freak Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 sikkert 100k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 jeg vil gjerne vite prisen Tror det var ca. €24000 (om det ikke var 27000 da)... Men det er for begge dørene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 jeg vil gjerne vite prisen Tror det var ca. €24000 (om det ikke var 27000 da)... Men det er for begge dørene!er det bare for dørene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 er det bare for dørene? Er ikke sikker på hva det inkluderer av ting, men det er bare for dørene ja. Villedende pris som de kaller det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 må jo da være hele dører med nye henglser.. og kansje bytte forskjermer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Sikker fult opp med farad i dørlommene til den prisen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Farad har jo vist seg aa vaere noksaa skumle greier. Flere av oss saa jo ettervirkngene av dette paa Gol. Det er jo noksaa mye 'lag' og ettervirkninger i disse greiene saa jeg stotter MBSL i at dette er temmelig risky om man har det i dorene eller ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts