Guest jascko Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Lurer på om den slagen som går fra toppdeklset til luft filterboksen, den som har med olje avkjølingen å gjøre, har den så stot funkjson? Min er sprukket så eg lurte om eg må ha meg nye eller har det ikke så mye å si? Bilen er en 124 200 91 mod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Det er oljedamp som kommer opp der fra veivhusluftinga.Den er bare koblet til luftfilteret pga at det ikke er tillatt å slippe olje/damp direkte ut i atmosfæren....... så det er ikke noe farlig..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jascko Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Det er oljedamp som kommer opp der fra veivhusluftinga.Den er bare koblet til luftfilteret pga at det ikke er tillatt å slippe olje/damp direkte ut i atmosfæren....... så det er ikke noe farlig..... Tusen takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Det er oljedamp som kommer opp der fra veivhusluftinga.Den er bare koblet til luftfilteret pga at det ikke er tillatt å slippe olje/damp direkte ut i atmosfæren....... så det er ikke noe farlig..... Tusen takk Den oljedampen er ikke bra å slippe ut. Det er vel også mangel på eu-kontroll om slangen er fjernet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 er vel bare å ordne deg en catch tank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts