Jump to content

Samletråd for 201-biler i markedet


Recommended Posts

Gratulerer den såg da meget bra ut.

 

Kanskje ikke til å tro, men den ser faktisk bedre ut i real life enn på bildene. 8) Har vært å sett på mye skrap som folk skal selge som om det var gull. :(  Spør du meg, så er det mange som kommer med direkte løgn i bilannonser. Utrolig kult å endelig kunne  komme å se på bil som faktisk var som selger beskrev den i annonsen. Så da ble det handel etter en rask titt og en kort prøvetur.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gratulerer den såg da meget bra ut.

 

Kanskje ikke til å tro, men den ser faktisk bedre ut i real life enn på bildene. 8) Har vært å sett på mye skrap som folk skal selge som om det var gull. :(  Spør du meg, så er det mange som kommer med direkte løgn i bilannonser. Utrolig kult å endelig kunne  komme å se på bil som faktisk var som selger beskrev den i annonsen. Så da ble det handel etter en rask titt og en kort prøvetur.

 

Det er etterhvert ganske mange historier der folk har møtt opp hos selger og funnet et vrak i forhold til hva annonseteksten skulle tilsi. Selgere har det ofte med å love gull når de selger gråstein, og det er like irriterende hver gang.

 

Godt det heldigvis finnes en og annen ærlig selger. En godt holdt 190D 2,5 med bare såvidt over 200kkm på klokka må jo være omtrent nybil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

satt å titta litt på finn her i dag, og kom over en litt eldre annonse. Entusiast fra 190 klubben? Noen som kjenner til bilen? tenker det hadde vært morro å hatt en sånn motor i et 190 karroseri stående til rådighet :)

 

ksnkje jeg skulle legge til linken også?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23877830

 

Neppe medlem av 190-klubben når han ikke engang greier få webadressen riktig, vel?

 

http://www.mb190klubb.com/ er riktig adresse forresten :-)

 

Bilen så grei ut, men jeg blir alltid litt skeptisk når selger skriver feil i annonsen, og også garanterer for hvordan verdien vil utvikle seg fremover. Det ser ut som det er flikket rust rundt blinklys og litt sånt småtteri. Skinn i setene og stoff i dørene. Jeg syns denne ser helt grei ut, men ikke så veldig mye bedre enn det. Møkkete bilder i salgsannonse trekker heller ikke opp.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Oversetter du litt?

 

1987-modell, senere ombygd av Brabus. Det meste av dokumentasjon og regninger følger med. Importert til Nederland i 1996. Nåværende eier har hatt bilen i fem år, og har ikke fått tid til å gjøre noe med den - vil derfor selge den (siden han synes det er en synd å la den stå så lenge). Km-stand ble "nullet ut" etter ombygging hos Brabus. Kilometerstand står det at er ca 180.000km, men det kommer ikke klart frem om dette er totalt eller etter ombygging - det står heller ikke når den ble bygget om av Brabus.

 

- 0-100km/h: 6.3s

- 272hk

- Toppfart oppgitt til 272km/h, men viser 307km/h på speedometeret.

- Manuelt gir

 

Åpen for bud såvidt jeg kan se - og jeg tror noen har lagt åpningsbudet til 500euro..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...