Guest jva Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 noen som vet hva jeg må bytte? bortsett fra motoren da, hvis det er noen her som har gjort det før og har gode tips tar jeg imot med glede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mb190freak Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 må vel ha girboks,stabstag.fjærer.dempere.bremser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eddie Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 jeg har gjort akkurat det samme som deg,men jeg fra 230 til 300,men det er helt likt ellers!Jeg skiftet Motor,gir,mellomaksel,radiator,sjekk att du for tak i den lille typen radiator,for ellers må radiatorfestene sveises om!Ledningsnett,det lønner seg og skifte hele nettet,høres kanskje ille ut,men det er fort gjort,fordi det er en del ting so er anderledes,som bla.tenningsmodul etc.Så må stabb.staget som går under bunnpanna skiftes,fordi bøyen på 230 staget er for liten,det blir kresj med bunnpanna,bremsene må skiftes,til ventillerte,da må også kallipere byttes!Slangene som går fra servopumpa må skiftes,de blir for kort,+slangene som går til oljekjøleren på girkassa!Bare ett lite tips til deg,det et mere tøv enn det er vert,men ellers lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jva Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 hehe, takker for svar. har en 260e som e vrak. er bare å plukke av den og sette på min.tenker jeg tar det no i sommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts