Jump to content

Konkurranse, vinn Plasma 42"

Guest Lucifer

Har noen av dere vunnet en slik konkuranse før ?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Lucifer

Konkurranse, vinn Plasma 42"

Jeg skal handle en ny skjerm til kinoen min, og kom over en konkuranse som kan spare meg for litt penger dersom jeg er heldig !

Er ikke meningen å plage noen med reklame her, men dersom alle dere er like hekta på film som meg kan det jo være artig å vinne en stor skjerm.

Hvis det skulle være noen her som ikke liker dette, kan jo en eventuell moderator fjerne innlegget, og da må jeg bare beklage.

Dersom dere vil være med på dette er det bare å prøve seg på konkurransen, ved å klikke på Linken under :

http://www.netshop.no/konkurranse/konkurranse.asp?sid=35524

Det skader jo uansett ikke å prøve

:D

Konkurranse' date=' vinn Plasma 42"

http://www.netshop.no/konkurranse/konkurranse.asp?sid=33157

[/quote']

Vel, med tanke på at dette nå er fjerde gang jeg ser reklame for denne konkurransen i dag, så er det i hvertfall god sjanse for at det er ganske små sjanser for å bli trukket ut. Sikkert større sjanse enn for å vinne i lotto, men..

Guest CLK 230
Og så var det dette som står med liten skrift da: *Ved å delta i denne konkurranse godtar du samtidig å motta ukens tilbud på epost fra Netshop

Ja det stemmer! Men da er det bare å klikke på link som følger med epost og melde seg av listene deres etter at konkurransen er avsluttet.

Guest Johan Stub
Konkurranse' date=' vinn Plasma 42"

--klipp--

Dersom dere vil være med på dette er det bare å prøve seg på konkurransen, ved å klikke på Linken under :

http://www.netshop.no/konkurranse/konkurranse.asp?sid=35542

[/quote']

Lur du Lucifer! Kanskje litt for lur...

:D

Skader ikke å være åpen og ærlig heller... :wink:

Guest Lucifer

Ingen som tvinger noen til å være med !

Kjangsene for å vinne er nok mikroskopiske, men en får ihvertfall ingenting dersom en ikke er med.

Det finnes reklame for dette på hele nettet, så linken min gjør nok ikke den store forskjellen.

La oss håpe det dukker opp noe slik hos B&S snart :wink:

Det hadde vært hyggelig med en ny bil ! :D