Guest Yokishima Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 tips til å ordne fører sete?Er så slitt i kantene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 10, 2005 Share Posted July 10, 2005 Tenker du på nytt trekk? Finnes mange rundt om i landet som kan sy nytt, flere i Oslo området som reklamerer med at de har orginale MB stoff på lager. Ellers så kan du jo bestille nytt fra MB, men det koster skjorta. Eller du kan sy opp et helt nytt interiør i "skinn". Det er en tråd her et eller annet sted om det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRB Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Kontakt Adamstuen bildeler, Spireavn. 16, 0580 OSLOtlf. 22722034.Fikk kjøpt rimelig et nyoverhalt (brukt) setetrekk der for noen år tilbake. De kunne også fikse (sy på nytt stoff i ytterkantene) på ditt eget setetrekk v.h.a skredder hvis det var alternativet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SHR Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Er det vanskelig å demontere/ta av trekket i førersetet på en 124? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tore Bjørndalen Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Jeg endte opp med å kjøpe nytt trekk i Tyskland. Tror det endte på ca. 1600 kr og du kan evt. få igjen moms også. Salmaker priser lå på 2000-2500 kr for å skifte ut den delen som var slitt. Da synes jeg valget var enkelt siden jeg skulle til Tyskland likevel. Veldig fornøyd med fargen, dvs ingen synbar forskjell på 15 år gammelt trekk! Det er ikke vanskelig for en som vil selv. Skru av plast bakplate på ryggen ved å løsne skruer i bunnen. Løsne en plastkant som er påsydd nederst på trekket og løsne noen festepunkter i ryggen (plast klips) som drar inn trekket. Ellers løsne armlene, hodestøtte, deksler og justeringshjul etc. Som med alt annet, ganske enkelt når du har gjort det en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts