Jump to content

Ac gass steder?

Guest Hav

Recommended Posts

Hei

Jeg prøvde å søke men fant ingen tråder hvor det som om verksteder som kan fylle på AC. Jeg har litt problemer med min, den fungerer ikke så ville sende den inn til sjekk.

Noen som har noe anbefalninger?

mvh

Hav

Guest jascko
Hei

Jeg prøvde å søke men fant ingen tråder hvor det som om verksteder som kan fylle på AC. Jeg har litt problemer med min' date=' den fungerer ikke så ville sende den inn til sjekk.

mvh

Hav[/quote']

Halloen. Har lurt på det semme. Min AC hyller under pansret og jeg lurere på om det er lite gass. Jeg skal på teknisk bureau om ei uka for å justrere motor og skal spørre om dem kan fylle på.

Hei

Jeg prøvde å søke men fant ingen tråder hvor det som om verksteder som kan fylle på AC. Jeg har litt problemer med min' date=' den fungerer ikke så ville sende den inn til sjekk.

mvh

Hav[/quote']

Jepp. www.gulesider.no :-)

Torleif Aas (ås?) er mye nevnt. Selv skal jeg ganske snart til mathisen bilelektro og la han titte litt på mitt. Det uler, suser, kjøler dårlig, og skrur seg gjerne av etter 5-20 min. Håper ikke jeg må til med ny kompressor, men frykter det værste.

Guest jascko

Jepp. www.gulesider.no :-)

Torleif Aas (ås?) er mye nevnt. Selv skal jeg ganske snart til mathisen bilelektro og la han titte litt på mitt. Det uler, suser, kjøler dårlig, og skrur seg gjerne av etter 5-20 min. Håper ikke jeg må til med ny kompressor, men frykter det værste.

Du får no gi tilbake melding når du har vært å fiksa....er litt spennt om det er en bagatel eller kompresor på min også.

Jeg hadde samme problemet med dårlig kjøling, uling og til slutt komplett stopp på kjølingen.

Det var bare fylling av gass som skulle til :lol:

Jeg fikk en kamerat som er mekaniker hos VW til å fikse dette, det var gjort på 40 minutter.

Jeg hadde samme problemet med dårlig kjøling' date=' uling og til slutt komplett stopp på kjølingen.

Det var bare fylling av gass som skulle til :lol:

Jeg fikk en kamerat som er mekaniker hos VW til å fikse dette, det var gjort på 40 minutter.[/quote']

Godt å høre. Min uler så det holder over 2000 o/min. Håper det blir borte når anlegget blir fyllt. Kommer samtidig til å bytte til R134a-gass , og olje tilpasset denne. Håper det blir bra.