Jump to content

Samletråd for 211-biler i markedet


Recommended Posts

  • Replies 606
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har planer om og selge min 270cdi 2003 mod. Den er rulla 119000km og er en norsk bil. Har det meste av utstyr. Airmatic (nye luftbelger) svart skinn, harman kardon pro logic med sub, stor gps skjerm, fjernstyrt webasto, keyless go (starter på girstanga) hengerfeste, el åpning av luke, 18 " sommer og 17" vinter med nye conti 5 piggfri dekk, (testvinner?) soltak, cd-skifter, adaptive lys (svinger med bilen) xenonlys, el seter, 4-soners klima. ja pluss mye mere, er sølvgrå i farge og ser meget pen ut.

 

Hvis noen kunne være innteressert så er det bare å ta kontakt for bilder og mere info, har ikke lagt ut bilen på finn.no enda siden jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal selge enda.

 

Bilen befinner seg i Bodø.

 

Jeg forventer og få solgt bilen for rundt 340,000kr da dette er et meget pent eksemplar.

 

ta kontak på mail stennna@hotmail.com  eller ring 91798212

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fant et merkelig eksemplar av en E55, riktig nok til salgs i Tyskland. Går sikkert fort, men ser ikke helt bra ut spør du meg.

 

 

Neineineinei... huttetu. Den såg jo nesten ut som en plingplong bil. Skyline eller noe sånt.

 

Dessuten, for den prisen får man en lite brukt SportQuattro, det er nok et bedre kjøp rent økonomisk. Sånn helt marginalt sett, altså.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Denne har utrolig nok ligget for salg en stund, regnet med at denne var solgt få timer etter publisering av annonsen.

Er riktignok en fæl farge på interiøret, men koster svært lite å reise til Tyskland å få byttet dette mot noe penere.

 

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16787013

 

Synes det er en flott og eksklusiv farge på interiøret jeg da ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...