Jump to content

Banner og flagg

Guest Thomas Nygård

Recommended Posts

Posted

Noen som vet hvor (evt. en BoS butikk på østlandet) hvor man kan få kjøpt banner og flagg med teksten "Mercedes-Benz" med blå bakgrunn og sølv/grå skrift, flagg med stjerne på o.l.

Bør være en viss størrelse på dette.

• 2 weeks later...
Posted
Om det ikke på slike "fullsortimentsbutikker" på Østlandet finnes kataloger med tilleggsutstyr hvor og flagg og banner inngår ?

Noen som kan sjekke ?/ vet om noe ?

Jeg har blitt fortalt at både Autostern og BOS på Karihaugen skal ha tykke kataloger med stæsj... Rune fra Autostern poster jo her innimellom, kanskje han veit noe?

Posted

Jeg har ett flagg i sølvfarge (60x120) som jeg kjøpte under F1-dagene i Ungarn i august. Men det tar seg såpass bra ut på veggen her hjemme at jeg ikke har så lyst å donere det til lokalet i Noredalen. :wink:

Regner med det er der du vil ha et?

Posted
Jeg har ett flagg i sølvfarge (60x120) som jeg kjøpte under F1-dagene i Ungarn i august. Men det tar seg såpass bra ut på veggen her hjemme at jeg ikke har så lyst å donere det til lokalet i Noredalen. :wink:

Regner med det er der du vil ha et?

Det og.

Vi har en plan i MBE avd. Stavanger om å bygge opp en "stand" som kan benyttes til de lokale utstillingene som kommer ut over våren/sommeren i distriktet, og for at vi ikke skal bli alt for langt akterutseilt i forhold til f.eks. BMWCCN o.l. må vi få tak i litt ulikt utstyr som kan markedsføre merket

• 3 months later...
Guest 500SL
Posted

Noen som vet hvor man kan få kjøpt dekaler til MB? Har lyst på et lite V8 merke på bilen, men på BOS Karihaugen kunne de bare selge meg komplett V8 KOMPRESSOR til 800 kr.....

Posted

Får du ikke kjøpt løse tall og bokstaver da. V fra en V-klasse og 8 fra en C 180 skulle gjøre susen. Såvidt meg bekjent har ikke mercedes noen modell med rent V8 merke på. Har kun sett V12 på S-klasser. Selv hadde jeg en E 220 Diesel som gikk som Taxi med løyve nr E 20 i Sel kommune. Den ble det stående E 20 SEL bakpå. :wink:

En annen løsning er jo å kjøpe merket du ble tilbydt hos BOS og dra en tur til Kleeman og montere kompressor. :idea:

Posted
Guest 300TDT
Posted
Noen som vet hvor (evt. en BoS butikk på østlandet) hvor man kan få kjøpt banner og flagg med teksten "Mercedes-Benz" med blå bakgrunn og sølv/grå skrift' date=' flagg med stjerne på o.l.[/quote']Som dette?

flaggs.jpg

MBSCA webshop, Styling Div.., MB Flaggor

195,-/stk.

Posted
Får du ikke kjøpt løse tall og bokstaver da. V fra en V-klasse og 8 fra en C 180 skulle gjøre susen. Såvidt meg bekjent har ikke mercedes noen modell med rent V8 merke på. Har kun sett V12 på S-klasser. Selv hadde jeg en E 220 Diesel som gikk som Taxi med løyve nr E 20 i Sel kommune. Den ble det stående E 20 SEL bakpå. :wink:

En annen løsning er jo å kjøpe merket du ble tilbydt hos BOS og dra en tur til Kleeman og montere kompressor. :idea:

Det er i hvertfall V8-merke på siden av G400 / 500

Guest Jørn-Flemming
Posted
Dette var da fint:

nissansmall.jpg

:lol: 8)

Dette må da være flagget til supporterklubben til Rosenborg? Eller nei, det er jo feil farger. Men teksten er jo trøndersk?

(Nå må jeg vel rekvirere livvakt tenker jeg)

Posted

Vi fikk det av et ivrig medlem.

Er sånn som skal henge i flaggstang tror jeg for det er hemper kun på den ene siden.

Kan høre etter hvor det kom ifra, mulig jeg ikke vil høre det,men kan prøve.

• 3 months later...
Guest Geggi
Posted
Noen som vet hvor (evt. en BoS butikk på østlandet) hvor man kan få kjøpt banner og flagg med teksten "Mercedes-Benz"

Du kan bestille dette gjennom BOS i henholdsvis 90x60 cm (B66952547) og 140x100 cm (B66952543). De har et til salgs hos BOS på Forus nå. De er i sølvfarge med svart skrift.... :wink:

Posted

nissansmall.jpg

Mmmmm ja... det er ikke mange kjøretøy jeg ville valgt foran Mercedes av samme årgang. Nissan har faktisk et unntak her.....

108433.jpg

Guest mb190freak
Posted

prøv www.stjernehandel.no de skal ha

Guest Geggi
Posted

Overbevist om at MB-flagget der var uoriginalt...lyste lang vei.

350,- skulle de ha og! :shock: Kan kjøpe et til deg i MB-butikken i Sindelfingen om du vil :wink: Noe sier meg at det blir dyrt å besøke den sjappa.... :lol: