Jump to content

Mine sommerbilder.

Guest Brabus

Recommended Posts

Guest Brabus
Guest Hamsun

Fine bilder! Kan en spørre om å få et bilde av interiøet? Jeg har ikke sett bilder av denne typen fra innsida.. Så dersom det ikke er for mye å spørre om?

Guest kodvaag

Det er veldig tydelig at den hvite bilen var en LANDCRUISER, hvis noen skulle bli i tvil! :D

Bilnnarjegkjoptden.jpg

Og, ML'en din ser knallbra ut. Jeg kan styre min begeistring for saccoplank i aluminium, men ellers var den rå.

19032005013.jpg (Jeg som låner pappas bil atter en gang...)

Du mangler bare henger & sportsbil nå! 8)

Guest kodvaag
Du mangler bare henger & sportsbil nå! 8)

Du er i hvertfall halvveis ser det ut for! 8)

Riktig, det er ikke min henger! :D

Guest Brabus

Det kommer forhåpentligvis en E500 i løpet av høsten så skal stå oppe på hengeren. Etter det har jeg bare bilhengeren igjen.. :D :D

PS: Å kalle MX5 en sportsbil er vel å gå litt langt, er det ikke bare 115 hk i den?? :roll:

Det kommer forhåpentligvis en E500 i løpet av høsten så skal stå oppe på hengeren. Etter det har jeg bare bilhengeren igjen.. :D :D

PS: Å kalle MX5 en sportsbil er vel å gå litt langt' date=' er det ikke bare 115 hk i den?? :roll:[/quote']

Det er vel en viss fare for at den kjører ring rundt de fleste av oss andre her.

Jeg kan tenke meg at 115 hk drar helt greit i den vesle greia der.

Guest Brabus

PS: Å kalle MX5 en sportsbil er vel å gå litt langt' date=' er det ikke bare 115 hk i den?? :roll:[/quote']

Det er vel en viss fare for at den kjører ring rundt de fleste av oss andre her.

Jeg kan tenke meg at 115 hk drar helt greit i den vesle greia der.

Har kjørt MX5. De drar helt greit og er arti å kjøre men sportsbil er vel å gå litt langt, til det går de for dårlig. Sportsbiler ska gå bedre en den gjør men det er nå bare min mening, skjønner at andre ikke mener det samme.