Guest Hav Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Hei Jeg tenkte å bytte alle rutene på bilen min til fabrikert tonet. Vet noen om steder jeg kan henvende meg til? Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av derfor tenkte å gjøre det skikkelig... mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Hei Jeg tenkte å bytte alle rutene på bilen min til fabrikert tonet. Vet noen om steder jeg kan henvende meg til? Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av derfor tenkte å gjøre det skikkelig... mvhHav Det er lettere å anbefale hvis du røper hvor du bor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av Det er kun siderutene fremme og frontruta som ikke kan sotes så du trenger bare fjærne sotingen fra de rutene for at bilen skal gå igjennom EU kontrollen..... Og som Frode sier...ingen vits i å anbefale en Bilglass mester fra Stavanger hvis du bor i Alta..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av Det er kun siderutene fremme og frontruta som ikke kan sotes så du trenger bare fjærne sotingen fra de rutene for at bilen skal gå igjennom EU kontrollen..... Og som Frode sier...ingen vits i å anbefale en Bilglass mester fra Stavanger hvis du bor i Alta..... -------------------------------------- Hei Sorry gutter, vært litt opptatt pga helgen nærmer seg Oslo eller lillestrøm... alle steder mellom disse 2 stedene hadde vært fint. Helst et sted noen av dere har erfaring fra.På forhånd takk! mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Sorry gutter' date=' vært litt opptatt pga helgen nærmer seg Oslo eller lillestrøm... alle steder mellom disse 2 stedene hadde vært fint. Helst et sted noen av dere har erfaring fra.På forhånd takk! mvhHav[/quote'] Hvis du kan ta turen til Kongsvinger, så var det visstnok et verksted der som sponset egenandelen. Det er også et på eidsvoll som i hvertfall sponset halve for et års tida sida. Si i fra hvis jeg skal prøve å finne igjen nummeret. Det på kongsvinger må du høre med Eivind om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Sorry gutter' date=' vært litt opptatt pga helgen nærmer seg Oslo eller lillestrøm... alle steder mellom disse 2 stedene hadde vært fint. Helst et sted noen av dere har erfaring fra.På forhånd takk! mvhHav[/quote'] Hvis du kan ta turen til Kongsvinger, så var det visstnok et verksted der som sponset egenandelen. Det er også et på eidsvoll som i hvertfall sponset halve for et års tida sida. Si i fra hvis jeg skal prøve å finne igjen nummeret. Det på kongsvinger må du høre med Eivind om.--------------------------------------------------------- Hei Jeg blir nok med til Kleeman imorgen... så kan nok prøve å dra innom det stedet.Noen som har nr ? mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Det er kun siderutene fremme og frontruta som ikke kan sotes så du trenger bare fjærne sotingen fra de rutene for at bilen skal gå igjennom EU kontrollen..... ------------------------------- Hei jeg er klar over det, men det er så surt å dra av sotingen hvert 2år Og pluss at politiet liker ikke bilen min noe særlig Så derfor satser jeg på å få lovlig fabrikert glass. mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts