Jump to content

Bilglass verksteder?

Guest Hav

Recommended Posts

Hei

Jeg tenkte å bytte alle rutene på bilen min til fabrikert tonet. Vet noen om steder jeg kan henvende meg til?

Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av :(

derfor tenkte å gjøre det skikkelig...

mvh

Hav

Hei

Jeg tenkte å bytte alle rutene på bilen min til fabrikert tonet. Vet noen om steder jeg kan henvende meg til?

Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av :(

derfor tenkte å gjøre det skikkelig...

mvh

Hav

Det er lettere å anbefale hvis du røper hvor du bor.

Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av

Det er kun siderutene fremme og frontruta som ikke kan sotes så du trenger bare fjærne sotingen fra de rutene for at bilen skal gå igjennom EU kontrollen..... :P

Og som Frode sier...ingen vits i å anbefale en Bilglass mester fra Stavanger hvis du bor i Alta..... :wink:

Tanken slo meg da jeg fikk brev hjem om at bilen må EU godkjennes... da må nok sotingen av

Det er kun siderutene fremme og frontruta som ikke kan sotes så du trenger bare fjærne sotingen fra de rutene for at bilen skal gå igjennom EU kontrollen..... :P

Og som Frode sier...ingen vits i å anbefale en Bilglass mester fra Stavanger hvis du bor i Alta..... :wink:

--------------------------------------

Hei

Sorry gutter, vært litt opptatt pga helgen nærmer seg :wink: Oslo eller lillestrøm... alle steder mellom disse 2 stedene hadde vært fint.

Helst et sted noen av dere har erfaring fra.

På forhånd takk!

mvh

Hav

Sorry gutter' date=' vært litt opptatt pga helgen nærmer seg :wink: Oslo eller lillestrøm... alle steder mellom disse 2 stedene hadde vært fint.

På forhånd takk!

mvh

Hav[/quote']

Hvis du kan ta turen til Kongsvinger, så var det visstnok et verksted der som sponset egenandelen. Det er også et på eidsvoll som i hvertfall sponset halve for et års tida sida.

Si i fra hvis jeg skal prøve å finne igjen nummeret. Det på kongsvinger må du høre med Eivind om.

Sorry gutter' date=' vært litt opptatt pga helgen nærmer seg :wink: Oslo eller lillestrøm... alle steder mellom disse 2 stedene hadde vært fint.

På forhånd takk!

mvh

Hav[/quote']

Hvis du kan ta turen til Kongsvinger, så var det visstnok et verksted der som sponset egenandelen. Det er også et på eidsvoll som i hvertfall sponset halve for et års tida sida.

Si i fra hvis jeg skal prøve å finne igjen nummeret. Det på kongsvinger må du høre med Eivind om.

---------------------------------------------------------

Hei

Jeg blir nok med til Kleeman imorgen... så kan nok prøve å dra innom det stedet.Noen som har nr ? :wink:

mvh

Hav

-------------------------------

Hei

jeg er klar over det, men det er så surt å dra av sotingen hvert 2år :( Og pluss at politiet liker ikke bilen min noe særlig :D Så derfor satser jeg på å få lovlig fabrikert glass.

mvh

Hav