Guest tdha Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Er denne prosessen, som starter gjerne med melkehvite flekker nederst på bakruten, en irreversibel prosess, slik at det ikke går ann å stoppe dette. Bytting av ruten er eneste mulighet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Er redd ny rute er eneste alternativet og du kan ta det på forsikringen din da blir det ikke så galt, 2000 i egenandel eller gratis hvis du har Vesta, bare sjekke priser runt på forskjellige bilglass verksteder vil ikke tro det er noe stort problem. Jeg bytta frontruta da pga steinsprut, helt utrolig forskjell.... vanvittig mye bedre sikt, hadde ikke trodd det var så galt før jeg bytta så jeg anbefaler deg å bytte uansett...!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Trodde dagens teknologi kan gjøre underverker.Det hvite melkeaktig flekket på bakruter er nå 2x1cm. Få se hvor fort dette flekket utvikler seg. Egenandel for ny rute er billig, da bakrute på -CE er spesielle, men kan man benytter egenandel når det er delaminering og ikke steinsprutskadet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 men kan man benytter egenandel når det er delaminering og ikke steinsprutskadet? Det er jeg ikke sikker på...sikkert ikke kjenner jeg forsikringsselkapene riktig..... Men det finnes alternativer, så hør med noen som driver med bilglass, de har sikkert en fornuftig løsning til deg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Jeg får sjekke meg rundt når tiden er inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Asbjørn Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 hmm, noen som har svar på det her ?`har fått det på en av mine biler nå også.. Kan jo tenkes at deg bare er å varme opp ruta slik at plasten inni smelter.. men jeg har ikke peiling =P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Bytte av rute er dessverre eneste mulighet... Sjekk litt med forsikringsselskapet for hva som skal til for å ta det på glassforsikringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts