Jump to content

HARSEWINKEL 2005

Recommended Posts

Guest Geir Normann
Posted

Nå er det bare å spare penger. Den 18 juni 2005 braker det løs igjen. Da er det mb treff i Harsewinkel Tyskland. Med over 200 mb'er blir dette litt av et show. Så sett av datoen, dette blir gøy 8) Sist var vi 10 biler fra Norge og klarte å dra hjem 4 av 6 mulige premier i klassen for E biler :lol: + premie for lengste reisevei. Les mer om turen i MB Tidende nr3 2004

• 1 month later...
Guest Ronnie Westpold
Posted

Jeg er klar. Sinnsykt fin tur sist 8) Blir det en tur til Steve i holland i år også tro. Fint å avklare det før vi bestiller hotell :oops: Var ikke helt bli han hotelleieren når vi reiste etter en dag i fjor :oops:

Posted

Det blir et tett og hektisk program for enkelte til sommeren skjønner jeg :wink:

Guest Trond Roald
Posted

jeg og kona blir nok med dit..

må man melde seg på det treffet?

Guest Ronnie Westpold
Posted

Ja man må melde seg på. Det kan gjøres på www.mercedestreffen.com.

Regner med at de gjør som i fjor å lager en egen plass til oss fra Norge.

vi tar en info runde om dette litt nærmere. må få reservert hotel også. kan være lurt å sammle dette.

Fint om de som vil være med legger igjen en liten notis her så kan vi ta en oppsumering litt senere

Posted

vi tar en info runde om dette litt nærmere. må få reservert hotel også. kan være lurt å sammle dette.

Fint om de som vil være med legger igjen en liten notis her så kan vi ta en oppsumering litt senere

8) Morn du

:D Jeg blir nokk med i år også tenker jeg :D

8) Max. VR 200

Guest Ronnie Westpold
Posted

8) Morn du

:D Jeg blir nokk med i år også tenker jeg :D

8) Max. VR 200

Da er det vel kommet Command i VR 200`n før vi drar håper jeg :mrgreen:

:D MAX: Navigasjon :D

Posted

Mulig jeg har gått glipp av noe her, men....

Hva betyr all denne MAX. signeringen som mange bruker???

Posted
Mulig jeg har gått glipp av noe her' date=' men....

Hva betyr all denne MAX. signeringen som mange bruker???[/quote']

Det er en intern spøk rettet mot Johnny som jeg for Johnny sin skyld ikke skal gå så veldig nøye innpå...

Max R :lol:

Posted

Hva er dette for sprøyt???? :shock:

Vi skjuler da ingenting for hverandre her på forumet, gjør vi vel? :lol:

Venter i spenning! :D

Guest mike c200
Posted

you guns plan to come to harsewinkel?

I hope the organisation will do some more entertament.

(just like you landestreff.)

last year there was less to do

greetingz,

Mike

• 2 weeks later...
Posted
Mulig jeg har gått glipp av noe her' date=' men....

Hva betyr all denne MAX. signeringen som mange bruker???[/quote']

8) Hei

8) He he. Har fått mange :?: tegn om dette så jeg får lette litt på sløret da.

8) VR 200 = Verdens raskeste E200 124 Bilen som jeg hadde

8) Max. R = Maksimal rasering

8) Og det siste har vel litt med barnslig intern prating når det gjelder bilkjøring og damer uten å gå i nærmere detaljer.

8) Max. R

Guest Ronnie Westpold
Posted
you guns plan to come to harsewinkel?

I hope the organisation will do some more entertament.

(just like you landestreff.)

last year there was less to do

greetingz' date='

Mike[/quote']

Hey Mike

Yes we are coming to Harsewinkel. We had a god time last year.

Is Steve open for another garage party :D

Guest MBenzNL
Posted

Is Is Steve open for another garage party :D

DEFINITELY...so if you Norwegians are up for that - consider it done.

greetingz,

Guest Ronnie Westpold
Posted

Is Is Steve open for another garage party :D

DEFINITELY...so if you Norwegians are up for that - consider it done.

greetingz' date='[/quote']

Sounds good. :D I think some of us would like to have another lock on the top floor in your garage. 8)

Posted

I think some of us would like to have another lock on the top floor in your garage. 8)

Do you want another lock on the door on the top floor, or do you want another look on the goods on the top floor? :lol:

Guest Ronnie Westpold
Posted

I think some of us would like to have another lock on the top floor in your garage. 8)

Do you want another lock on the door on the top floor' date=' or do you want another look on the goods on the top floor? :lol:

I'm getting a new steering wheel this time. :mrgreen:[/quote']

Ikke vær så pirkete da :lol:

Guest MBenzNL
Posted

I seem to remember that the norwegian GTG is somewhen earlier then the german one is...and if that is the case...we can discuss the dutch BBQ opportunities when I am attending your Enthusiastklubb GTG in Norway...

greetingz,

Guest Ronnie Westpold
Posted
I seem to remember that the norwegian GTG is somewhen earlier then the german one is...and if that is the case...we can discuss the dutch BBQ opportunities when I am attending your Enthusiastklubb GTG in Norway...

greetingz' date='[/quote']

Okelidokeli :D

• 1 month later...
Guest Ronnie Westpold
Posted
Nå er det bare å spare penger. Den 18 juni 2005 braker det løs igjen. Da er det mb treff i Harsewinkel Tyskland. Med over 200 mb'er blir dette litt av et show. Så sett av datoen' date=' dette blir gøy 8) Sist var vi 10 biler fra Norge og klarte å dra hjem 4 av 6 mulige premier i klassen for E biler :lol: + premie for lengste reisevei. Les mer om turen i MB Tidende nr3 2004[/quote']

Oppfordrer herved alle som skal være med til Harsewinkel om å gi beskjed så snart som mulig til Geir Normann på 91711456 eller på

geir@mbentusiastklubb.com. Gi også beskjed om du/dere skal

kjøre eller ta båt. Vi vil sjekke priser på båtreise for de påmeldte.

si også i fra hvor mange rom/sengeplasser du/dere trenger sånn at vi

får sjekket hotell muligheter. setter en frist til MANDAG 4 APRIL for påmelding. De som ikke har meldt seg på til da og som vil være med må ordne turen selv. Håper at mange vil bli med i år. Det var en Kanon tur i fjor.Avreise vil bli Torsdag den 16 Juni med bil/båt. da er vi fremme i tyskland på fredag. Treff på lørdag, antagelig avreise til Steve i Nederland etter treffet på Lørdag.( Dette er ikke lange biten ) hvor vi tilbringer kvelden med grilling og noe attåt. Hjemreise på søndag. de som kjører bil kjører jo som de ønsker. For de som skal være med båt hjem så kjører vi til hamburg på søndag og tar en overnatting der. Tar så kiel fergen hjem på mandag og er i Oslo Tirsdags morgen. ( Mulig det blir noen endringer i programmet ) Dette blir morro

8)

Guest Ronnie Westpold
Posted

Jeg kom til skade å legge ut feil E-mail adresse til treffansvarlig ang turen til Tyskland. Den er nå rettet opp. Håper at de som har sendt noe til han kan sende dette på nytt. :oops:

• 1 month later...
Guest Ms V-max
Posted
Noen som har vært på treff i Stuttgart?

http://www.mb-freunde-stuttgart.de/

Var en rå SL på treffet der i fjor :shock:

http://web1.chicago164.server4free.de/mbfs/treffen/stuttgart04/andi/treffen04_014.jpg

Sjekk for øvrig bildene på siden for 2004 treffet.

Er Harsewinkel det største treffet i Tyskland?

Harsewinkel er blandt de største gatheringene i Tyskland.

mb-freunde-stuttgart slo seg sammen med 190er-freunde-deutschland.de i fjor og stilte mannsterke på Harsewinkel, men det er en forholdsvis liten klubb.

• 1 month later...
Guest Johan Stub
Posted

Regner med at de Damer og Herrer som har vært på tur kommer med referat?

:)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...