Guest Hamsun Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Jepp, da var kleemann kit'et ferdig montert. Nytt større hjul til veiva, og et til dynamoen + ny reim. Det var det hele som kom. Hadde ventet på filter også ( og kanskje en ørliten chip), men det skal det altså ikke være til min w202 c200 kompressor iflg leverandøren. En testtur røper et jevnt bedre drag fra bånn og opp. Litt mere lyd fra kompressoren (naturligvis kanskje?). Om jeg nå har økt fra 163 hk til 200 er jeg ikke sikker på, men bedre, det går bilen For w203 er det imidlertid både chip og filter, og en får der 210 hk istedet for mine 200. Er det noen som erfart annet hører jeg gjerne fra dere. Jeg fikk noe avslag i prisen iogmed at jeg monterte det selv, men allikevel koster det jo nesten 400 kr pr ekstra hk... (det er bare å regne ut.. dyrt er det iallefall). Brukte rett under 2 t på jobben, inkludert litt knoting. Uten lånt løftebukk hadde det nok gått noe mer tid. Sitter igjen med en noe blandet fornøyelse. Jeg er fornøyd med "det nye draget", men synes det var veldig dyrt for 2 hjul og ei reim... Men det koster tydeligvis å være kar! Konklusjonen er at nå må jeg allikevel kjøpe nytt filterkit også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mb_kongen Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Gratulere med det nye fartsvidundre ditt Det blir vel mere fart og kjøreglede som står i fokus for sommeren tenker j kjør med hjernen så beholder du stjernen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Sitter igjen med en noe blandet fornøyelse. Jeg er fornøyd med "det nye draget"' date=' men synes det var veldig dyrt for 2 hjul og ei reim... Men det koster tydeligvis å være kar![/quote'] Hvis jeg regnet riktig (400,- x 37 ekstra hk?) så synes jeg ikke det var så spesielt dyrt for et såpass løft i hk. Hvor mye må du i tillegg ut med til staten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kleemann Tuning Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Hei, Luftfilter må ikke byttes på M111, men neste steg kan f.eks være et K/N panelfilter + eksosanlegg. Mvh, MJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hamsun Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Ok. Takker for tilbakemeldingene ang luftfilteret Jeg har allerede av kosmetiske årsaker satt på bakpotte fra Supersprint (oval 95 mm x 145 mm). Det ble litt finere lyd både på tomgangskjøring samt ved gasspådrag, men ved vanlig kjøring hører en ingenting, noe som jeg er godt fornøyd med. Staten skal ha ganske så mye mer for de ekstra hk'ene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts