Guest 500SL Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Har nettop begynt å bruke bilen min, og da finner man småting. Har noen ganger vært litt tung å starte. Måtte prøve flere ganger. Etter litt forskning ser jeg at noen ganger når jeg vrir om nøkkelen til punkt 3, så lyser ikke varsel lampene slik de skal. Vrir jeg da videre på/til starteren, går den rundt, men bilen tenner ikke. Hvis jeg slår av tenning igjen, vrir tilbake til 3, så lyser alt, og den starter momentant når jeg vrir til start.Dette tror jeg kun har skjedd når bilen er varm/er blitt kjørt nylig. Noen som har vært borti dette eller har noen tips???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 500SL Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Har en sterk mistanke til dårlig jording. Bilen har gått lite, og stått mye rolig. Noen som vet hvor de store jorde-kontaktene som bør gåes over er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 En annen ting du kan gjøre er å bytte ALLE sikringene, samt rense/pusse kontaktene som sikringene står i. Dette koster deg ikke mer enn en hundrelapp eller to. Husk også å bytte sikringene som står bak i kofferten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 500SL Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Det er gjort , noen tips om hva som er best å spraye på el-kontakter for å beskytte mot irr osv? CRC/565 ? Veldig fornøyd med felgene, forresten !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Det er gjort ' date=' noen tips om hva som er best å spraye på el-kontakter for å beskytte mot irr osv? CRC/565 ? Veldig fornøyd med felgene, forresten !![/quote'] Godt du ble fornøyd med felgene. Fått på nye dekk og montert dem på bilen?Hva du skal spraye på kontakter for å ungå irr kan jo være så mangt, jeg bruker WD40, men KUN ett tynt lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 500SL Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Jada, på plass og i bruk. Kjøpte dekk hos Sharif, 235 foran og 265 bak, Toyo Proxies. Ble bra. Hvor mye dekktrykk bør jeg kjøre med på denne størrelsen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Jeg har funnet ut at 42-44 pund /psi eller "What ever".... er bra og min veier 1760kg og går på 225/40-18 rundt bout..... SL`en veier vel litt mer og dekkene dine er større...ville prøvd først med feks 44 og kjørt litt med det og sett litt på dekkene dine etterhvert for kanskje det skal litt til trykk før det er 100%....... Blir den lett på rattet er det for mye.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts