Guest tdha Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Har nå fått tilbake bilen etter at jeg har klaget over at det er en del lakk støv på lakken etter lakkeringen.Jeg tror de har rubbet for å slippe ned lakkstøvene, og resultat ble at jeg kunne noen ganger se, avhengig av lys forhold, at området som ble rubbet var litt lysere enn resten. Skal jeg akseptere dette eller skal jeg klager igjen? Kan maskin polering jevne ut fargeforskjellen?Jeg syns det er lettere hvis jeg kan gå til en el. annen som kan gi meg en faglig vurdering av arbeidet før jeg klager igjen. Hvor kan jeg henvende meg? På forhånd takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Har nå fått tilbake bilen etter at jeg har klaget over at det er en del lakk støv på lakken etter lakkeringen.Jeg tror de har rubbet for å slippe ned lakkstøvene' date=' og resultat ble at jeg kunne noen ganger se, avhengig av lys forhold, at området som ble rubbet var litt lysere enn resten. Skal jeg akseptere dette eller skal jeg klager igjen? Kan maskin polering jevne ut fargeforskjellen?Jeg syns det er lettere hvis jeg kan gå til en el. annen som kan gi meg en faglig vurdering av arbeidet før jeg klager igjen. Hvor kan jeg henvende meg? På forhånd takk[/quote'] Jeg syns du skulle gå til de som har lakkert bilen din og si du ikke er fornøyd. Det er de som skal være den profesjonelle parten her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts