Guest Bjørn Mohn Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Ja....da var det min tur... i løpet av natten har det vært noen forb...gjøker som brøt seg inn i bilen min, resultat..ødelagt høyre fordør+++ Og jeg som skulle på treff til Sverige til helga. Heldigvis så ser det ikke ut til at de har tatt med seg eller ødelagt for mye.(ennå, venter på lensmann, så får vi se) MEN..det er et jævla pes, ringe hit og ringe dit for å ordne opp etter dem. Det er ille at man ikke kan føle seg trygg, men sånn er verden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Mohn Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Fristende Olav....fristende.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Ja....da var det min tur... i løpet av natten har det vært noen forb...gjøker som brøt seg inn i bilen min' date=' resultat..ødelagt høyre fordør+++ Og jeg som skulle på treff til Sverige til helga. Heldigvis så ser det ikke ut til at de har tatt med seg eller ødelagt for mye.(ennå, venter på lensmann, så får vi se) MEN..det er et jævla pes, ringe hit og ringe dit for å ordne opp etter dem. Det er ille at man ikke kan føle seg trygg, men sånn er verden.[/quote'] Selges : skjerm til carputer. Billig Nei, fra spøk til revolver (eller var det hagle, Olav?) utrolig kjedelig, Bjørn! Håper du har alarm på bilen din, så slipper du vel i hvertfall de store utgiftene på det. Uansett så er det utrolig ergelig når sånt skjer. Utrolig ergelig. Tenk å ødelegge så mye bare for å rappe noen småting. Ikke får man stort igjen når man selger tyvegods heller. Naboen fikk ødelagt hele førerdøra si, og mistet en cdspiller med nypris rundt 2000,- . 15.000 for ny dør + ny cdspiller, og en brukt,stjålet, helt vanlig cdspiller får man vel ikke stort for? Her er i hvertfall alarm på plass, så jeg føler meg litt tryggere, men det er jo ikke noen garanti det heller. Du får si i fra hvis noe av det som ble borte er mulig å gjenkjenne på noe vis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Utafor døra di hjemme, Bjørn...? Svarte ta. Trist å høre om sånne dritthendelser.Jeg hadde jo innbrudd rett før jul, og de hadde knust vinduet og prøvd å knekke tenningslåsen, før de gudskjelov ble ferska av en nabo.(Som skremte dem ut av garasjen, og ringte på til meg) Saken ble anmeldt, og så klart henlagt. Selv om naboen hadde et perfekt signalement på begge svina. Håper du får bilen klar til helga da, Bjørn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Mohn Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Takk for omtanken. Ja, da har lovens lange arm vært her å sikret fingeravtrykk (skal leveres KRIPOS, amatørene har tatt på så jævlig mye) og bilen er levert på verksted, Jeg må ha ny dør h.side foran. Håper jeg får bilen klar til å kunne være med til Skokloster. Heldigvis så ser det ut at amatørene "bare" har ødelagt døra for å komme inn, ingen ting ser ut til å mangle. Hmm lurer på hva de var ut etter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Triste greier, Bjørn.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Heldigvis så ser det ut at amatørene "bare" har ødelagt døra for å komme inn' date=' ingen ting ser ut til å mangle. Hmm lurer på hva de var ut etter..[/quote'] De hadde vel lyst på skjermen din, men den sitter vel sikrere på dashbordet ditt enn den ville vært i Norges Bank slik du har festet den. Forøvrig er det noe j**** herk at folk ikke kan la andres biler og ting være i fred. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Mohn Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 De hadde vel lyst på skjermen din' date=' men den sitter vel sikrere på dashbordet ditt enn den ville vært i Norges Bank slik du har festet den. [/quote'] He he Alexander.. ja den gjør vel det . Men det er jo rart da at de ikke engang tok med seg hverken CD¨r eller andre lett omsettelige ting fra bilen (godt de ikke tok pokalen fra Harsewinkel) ei heller prøvde de seg på Heidi's golf som stod ved siden av....amatører.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 de ble kansje skremt av noe / noen.. og dermed måtte ta kvelden litt tidligere enn planlagt.. flaks kansje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Mohn Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Ja, folkens, det gikk heldigvis bra med bilen etter innbruddet og jeg fikk med meg bilen til treffet i Skokloster. Retter med dette en STOR TAKK til Løken Biloppretting AS og Inge Høyer's Billakkering for deres hjelp med bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts