Guest Johan Stub Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Har kjøpt nye låsepinner (heter det det?) i aluminium. Hvordan får jeg av de gamle av plast? Er det bare å trekke dem rett opp, er de skrudd fast eller må jeg demontere hele døren for å komme til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Jeg snakker om disse små pinnene som går ned når døren låses og kommer opp igjen når den låses opp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Jeg snakker om disse små pinnene som går ned når døren låses og kommer opp igjen når den låses opp...Åh.... på MINE gaamle biler har disse vært gjenget rett nedpå en metallstang. Skrus mao av.På sånne biler laget i dette årtusenet er de antagelig limt og du må demontere hele døra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts