Guest Eivind Soltvedt Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 Da var skattepengene på konto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Redvar Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Nå blir det endelig felger på stjerna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Nei, nå skal regninger betales! Lyst på "ny" bil jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Da var skattepengene på konto! må vente helt til oktober for å få skattepengene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Fikk akkurat nok penger til å fylle opp tanken jeg...Og den tømmes på en uke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Fikk akkurat nok penger til å fylle opp tanken jeg...Og den tømmes på en uke... En kollega fikk 2,- tilbake Heldigvis fikk jeg litt mer selv. Skulle holde til ca. 16 tanker ...eller skjerm og antenne til carputer. ...eller ferietur ... eller... jaja, samma kan det være. borte blir de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Aaah! Der var de på konto, ja! Ble litt engstelig for at de ikke ville komme før i oktober når jeg så andre som fikk pengene i forrige uke....Med fare for å virke klysete .... Det holder til ca. 90 fulle tanker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Geggi.... Med stooooooor fare for å virke klysete... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Geggi.... Med stooooooor fare for å virke klysete... Neinei.. han har tydeligvis store problemer med å regne ut skatt og sånt. Stakkar mann. En pen sum skattepenger får vi nesten unne han Ca. 90 fulle tanker hørtes veldig deilig ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Aaah! Der var de på konto' date=' ja! Ble litt engstelig for at de ikke ville komme før i oktober når jeg så andre som fikk pengene i forrige uke....Med fare for å virke klysete .... Det holder til ca. 90 fulle tanker [/quote'] Værre med meg som har fått 25 fulle tanker i baksmell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geir reidar Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 23 lappa... herlig.. blir en tur til tyskland. stor mulighet for at det bli nye felger med dekk der da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Neinei.. han har tydeligvis store problemer med å regne ut skatt og sånt. Stakkar mann. Ikke mer avansert enn at jeg trakk fra et tap på aksjer..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Neinei.. han har tydeligvis store problemer med å regne ut skatt og sånt. Stakkar mann. Ikke mer avansert enn at jeg trakk fra et tap på aksjer..... Geggi... Aksjer hva i huleste, mye bedre å investere i øl. En sikker vinner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Hehe, ja jeg har lært! Fra nå av er det bare Beck's og Lervig som gjelder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Hmmm - 141 feil vei... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Neinei.. han har tydeligvis store problemer med å regne ut skatt og sånt. Stakkar mann. Ikke mer avansert enn at jeg trakk fra et tap på aksjer..... Geggi... Aksjer hva i huleste' date=' mye bedre å investere i øl. En sikker vinner [/quote'] Han har vel spredd risikoen over både WGI og T5PC 50/50 i hvert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Nei, 100% i utvikling av IT-bransjen i Råholt..... Tog du an? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts