Jump to content

sharif

Guest mb_kongen

Recommended Posts

Guest mb_kongen

har vært oppe oss sharif og kjøpt dekk og felger veldig fornøyd med 18" asa 225/40/18.

Men mindre fornøyd med venting av ting j bestillte som dem ikke kunne levere av bilprodukter sine felger :evil:

har hørt mye dritt om sharif ,men kan ikke si meg enig med alt j har hørt.

Den som venter på noe godt venter ikke forjeves.

Har veldig lyst på en tilbake melding fra dere hva dere syntes :D

har vært oppe oss sharif og kjøpt dekk og felger veldig fornøyd med 18" asa 225/40/18.

Men mindre fornøyd med venting av ting j bestillte som dem ikke kunne levere av bilprodukter sine felger :evil:

har hørt mye dritt om sharif ' date='men kan ikke si meg enig med alt j har hørt.

Har veldig lyst på en tilbake melding fra dere hva dere syntes :D[/quote']

Det ble veldig mye venting, men det må man regne med når man bestiller noe hos en sånn butikk midt i høysesongen. Jeg bestilte egentlig før påske, men han fikk inn feil dekk.

Det ble en del fram og tilbake (ganske mye faktisk), men alternativet var å gå i en annen butikk og betale 2-3 000 mer. Veldig fornøyd med jobben de gjorde på avbalanseringa også. Det er ikke mange steder jeg har opplevd at de uoppfordret snurrer hjulene en gang til etter å ha satt på lodd for å forsikre seg om at det ble riktig.

Guest Geggi
Det er ikke mange steder jeg har opplevd at de uoppfordret snurrer hjulene en gang til etter å ha satt på lodd for å forsikre seg om at det ble riktig.

:shock: Det er jo en selvfølge! :?

Guest mb_kongen

De klarte og bomme på et av dekkene mine så ville ikke si det sikkert at de klarer det på først forsøk :evil:

Tror j kommer til og gå opp en dimensjon bak fra 8 til 9 litt penere når bak felgen fyller ut hjulskjermen.

Veldig førnøyd med prisen j fikk 13,959kr for asa dd1 felgen på 225/40/18. Bilen ble mye penere og se på felgene er gjennom gående bolter rundt med en pen bolert kant rundt.

Men som sagt mye venting og bomturer opp og ned tror jeg kansje velger en annen dekk leverandør neste gang.

Betaler heller exstra for bedre service :roll:

har hørt mye dritt om sharif ' date='men kan ikke si meg enig med alt j har hørt.

Har veldig lyst på en tilbake melding fra dere hva dere syntes :D[/quote']

------------------------------------------------------------------------

Hei

De fleste vet at det er nesten ingen som kan sammenligne med prisene som Sharif dekksenter gir, men samtidig må man være litt tålmodig. Sharif gutta har så mye å gjøre at selvfølge at det blir litt sur..

Alle har vært der oppe og ventet, noen som har lagt merke til at hvert 5 minutt kommer det en ny bestilling! Er fornøyd med både pris og service fra de gutta... har ingen dårlig erfaring.

har bestilt felgene mine fra de gutta, det ble litt forsinkelser mn det fikk jeg beskjed om og de sa at det vil ta en dag ekstra. Er fornøyd med de Sharif's jeg...

Mvh

Hav

Det er ikke mange steder jeg har opplevd at de uoppfordret snurrer hjulene en gang til etter å ha satt på lodd for å forsikre seg om at det ble riktig.

:shock: Det er jo en selvfølge! :?

Altfor lenge stolte jeg på at de som jobbet med dekk gjorde jobben sin. Det varte helt til jeg hadde avbalansert hjulene på laurelen tre ganger uten at det ble bra. Fikk så tips om et sted de var grundige. De hjula var ikke bra, og måtte ha lodd på to steder, men kun ett av dem kom fram første runden. Etter det har jeg "tatt" dem i å ikke dobbeltsjekke flere ganger. De pleier å gjøre det ordentlig når jeg forteller at de ikke får noe betalt ellers.

Guest mb_kongen

j fikk aldri noen svar om dekkene mine var forsinket måtte ringe grossisten selv :evil:

j jobber i butikk selv så veit hvordan ting foregår :roll:

j vil kalle dette for dårlig service.............

j fikk aldri noen svar om dekkene mine var forsinket måtte ringe grossisten selv :evil:

j jobber i butikk selv så veit hvordan ting foregår :roll:

j vil kalle dette for dårlig service.............

--------------------------------------------------------

Hei

Kan godt tenke meg at slike ting også skjer...hvertfall hos sharif pga alle kundene der dagen lang!

Var der på slutten av dagen så begynte noen gutter om å mase om at de skulle kjøre bilen og prøve noe dekk. De sa dt til eieren, endte med at de fikk tibude om enten å jekke den selv på parkeringsplassen eller få tilbake pengen..

Var helt enig med sharif guttas holdning der, mange kunder dagen lang og på slutten av dagen kommer en frekk kunde som er kjefete :evil:

Det er synd at noen får oppleve det dårlig servicen iblandt,håper det blir bare ferre i fremover :!:

Mvh

Hav

Guest T.A.S

Jeg bestilte et sett med SMC D 245 og 275 gummi. jeg bestilte det i januar eller februar i år, og fikk det aldri. så avbestilte jeg de, og bestilte de som er nesten like i Asa med samme dimm. hørte aldri noe mer fra han jeg. han klarte vel ikke å skaffe felga da.

siste gang jeg kjøpte dekk og felg der tenker jeg.

Guest Geggi

Som utenforstående fra Stavanger kjenner jeg bare til sjappa gjennom dere her på forumet samt den saken om prissamarbeid eller lignende som ble vist på TV. Jeg leste litt presseomtaler om fyren på hjemmesida og der sier han bl.a. at han ikke vil åpne flere sjapper rundt om i landet for da mister han liksom kontrollen... For meg virker det som om han ikke har kontroll på den ene sjappa han har... :roll: (etter flere negative innlegg her inne på forumet).

Som utenforstående fra Stavanger kjenner jeg bare til sjappa gjennom dere her på forumet samt den saken om prissamarbeid eller lignende som ble vist på TV. Jeg leste litt presseomtaler om fyren på hjemmesida og der sier han bl.a. at han ikke vil åpne flere sjapper rundt om i landet for da mister han liksom kontrollen... For meg virker det som om han ikke har kontroll på den ene sjappa han har... :roll: (etter flere negative innlegg her inne på forumet).

Du må se litt stort på det. Sjappa driver absolutt i økonomimodus (det er jo billige hjul vi vil ha), og når man drar til en butikk som stort sett ligger 20-50% under andre i pris midt i den relativt korte sesongen, så kan man ikke forvente allverden service.

Tenk deg om steen og strøm halverte alle prisene sine siste uka før jul. Tror du ikke det ville vært litt kaos der da?

Jeg var oppe hos sharif i vår, uka _før_ påske, og da var det ikke måte på service. Tommy (sharif) er en utrolig hyggelig fyr å snakke med, og absolutt ikke så tvilsom som mange prøver å fremstille han som. Far hans er ganske morsom han også.

Tommy (sharif) er en utrolig hyggelig fyr å snakke med' date=' og absolutt ikke så tvilsom som mange prøver å fremstille han som. Far hans er ganske morsom han også.[/quote']

-----------------------------------------------------

Hei

Er helt enig med Frode her, han ser på helheten. Jeg selv fikk mine felger på tide, ikke noe problem. Jeg visste at felgene mine ville passe pga jg ar kontakt med leverandøren, men for det ville tommy at jg skulle prøve felgene på bilen.

Det var komplett kaos, masse folk.. men han lot meg ikke gå før han fikk satt felgene på bilen. Det var så fullt at han personlig tok en jekk, og jekket opp bilen min på parkerings plassen pga det ikke var plass inne.

Jeg føler hvertfall ingen mangel på service, men er klar over at det kan bli venting og litt somling. Men til å være en så stor bedrift går det ganske greit for både dem og kundene.

Mvh

Hav

Guest mb_kongen

Takk for svarene :D

skal sørge for og være ute i god tid neste gang jeg skal kjøpe nye hjul :wink:

Vi får nyte sommern mens den er her jeg gjør det hvertfall med de nye felgene og dekka 8) 8) 8)