Jump to content

Div Mercedes deler i markedet (samletråd for info om og linker til anonnser)

Recommended Posts

• Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Helt nye skjermer til w124 serien til 150 kroner stk er vel noe som enhver bør få med seg her...

Finnkode: 15908761

Ligger link over her og 8)
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
Guest tori
Posted

hei folkens..jeg trenger en komplett girshifter til 2,3-16v 190..noen her som kan hjelpe meg..desperat :(

Posted

hei folkens..jeg trenger en komplett girshifter til 2,3-16v 190..noen her som kan hjelpe meg..desperat :(

Prøv under "ønskes kjøpt". Denne tråden er for ting som selges.

• 4 weeks later...
Guest Joachim Valsjø
Posted

HallO! beklager å måtte gjøre det sånn her, men registrering var for øyeblikket deaktivert så fikk ikke lagt ut annonsen under egen tråd(må linke bilder), håper det går greit at jeg bare legger inn link her(er vel det denne posten er til uanset..?) :D

w124 E500 "kit", SL600/E60 ///AMG-felger +++ masse til w124

URL -> mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=7758 (kopier/lim inn URL i adressefeltet)

Hvis noe skulle være av interesse, send gjerne pm inne på mercefreaken eller mail/sms hva som helst, bare ikke svar her for da er det ikke sikkert jeg ser det(siden jeg ikke er registrert medlem!)

Vennlig hilsen eks-medlem i MBE, men er ikke eks MBE, for det vil jeg alltid være 8)

PS: Hadde vært veeeldig fint om noen kunne laget en post med ordentlig link :D

Guest Joachim Valsjø
Posted

Vi har desverre stengt slike muligheter for alle andre enn fullverdige medlemmer  :)

Takk for info og takk for hjelpa :D Skal melde meg inn når jeg får skikkelig bil igjen, ikke så lenge til E500 er veteran nå :lol:

• 4 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...