Guest Erik Lund Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Mulig jeg er dum, men jo mere jeg sjekker bilen min, jo mindre skjønner jeg av enkelte ting... Pga en feil på stereo´n , så tok jeg ut spilleren, og der inne ligger en boks som det står Becker Crash sensor på- noen som vet hva den er til ? Jeg har ikke Becker anlegg i bilen Og når jeg er på nett- noen som vet hvor det går ann å få en ny tomgangsregulator til en fornuftig pris(autotri skal ha 1800NOK) Det er en "M103" motor i bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MB 300E Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Crash sensor til beltestrammer f.eks? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Og når jeg er på nett- noen som vet hvor det går ann å få en ny tomgangsregulator til en fornuftig pris(autotri skal ha 1800NOK) Har du prøvd en av landets mange huggere da Erik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts