Jump to content

Styling

Guest Trond Erik

Skal Mercedes styles?  

1 member has voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Merkelig formulering i retning av "obligatorisk å style" eller å "avstå helt fra styling" på avstemmingen gjør at jeg lar være å svare og heller skriver hva jeg mener her.. :)

Styling er opp til hver enkelt - uansett hva du skrur/teiper/limer/binder/setter på bilen vil du få reaksjoner av en eller annen sort. Noen er enige med deg om at det ser kult ut, andre mener det ser helt håpløst ut. Hva i all verden har noen med hvordan DIN bil ser ut?

Jeg mener at noen mercedeser ser helt topp ut originalt (f.eks post-faceliftet W210 i Avantgarde-utførelse), andre (f.eks eldre W201) ser helt håpløse ut og må modifiseres for å hjelpes til et bedre liv - sistnevnte er det nærmest obligatorisk å senke da den ser ut som om den kjører på stylter originalt, de gule blinklysene får bilen til å se 10 år eldre ut enn de hvite, osv..

Poenget er vel uansett å prøve å skaffe seg en bil som er akkurat slik man vil ha den, eller hva? :) Selv har jeg som mål å ha en bil som ser sportslig ut på utsiden, samt er komfortabel og "luksuriøs" på innsiden.. Bra utgangspunkt da, eller hva? :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...