Guest Espen Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article518605.ece# Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 På min bil aktiveres ikke dørlåsene før jeg kommer "opp i" ca. 5-10 km/t.Må vel være en feil på denne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brabus Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Min bil (2000 modell ML) låser seg ikke når den kommer opp i fart. Jeg må låse de manuelt med knappen. Er det mulig å programere bilen slik at dørene låser seg?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 På min bil aktiveres ikke dørlåsene før jeg kommer "opp i" ca. 5-10 km/t.Må vel være en feil på denne?Nå er ikke dette Mercedes for en gangs skyld....På Passaten jeg hadde låste den seg selv etter en liten stund hvis jeg ikke låste den, men da selvsagt hvis jeg tok nøkkelen ut av tenningen. Men at biler skal produseres med viten og vilje for å låse seg selv selv når bilen står stille, det er sykt. Noe må være galt her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Min bil (2000 modell ML) låser seg ikke når den kommer opp i fart. Jeg må låse de manuelt med knappen. Er det mulig å programere bilen slik at dørene låser seg??Tror du kan holde låseknappen inne noen sekunder. Da skal den være påslått, altså automatisk funksjon til senere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mortenfl Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 du må holde låseknappen inne i ca 20 sek. så er den omprogramert . det samme for og deaktivere . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T.A.S Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 på min låser den seg etter en 10 km/t tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts