Guest Robert.84 Posted June 21, 2005 Posted June 21, 2005 lyst på sånn kanskje? vet heldigvis ikke hva det heter men det ser vertfall ut som "det" er plasert i en w201
Sven Håkon Posted June 21, 2005 Posted June 21, 2005 Interiør fra en 190D 2.5 Avantgarde (Verde) - minner mest om en barnevogn..
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 21, 2005 Posted June 21, 2005 Kan ikke akkurat si at det står høyest på ønskelista, men faktisk så var det ørlite grann stilig. Det skiller seg ut liksom. Ikke mange som har slikt.
Guest Espen Posted June 21, 2005 Posted June 21, 2005 Kan ikke akkurat si at det står høyest på ønskelista' date=' men faktisk så var det ørlite grann stilig. Det skiller seg ut liksom. Ikke mange som har slikt.[/quote']Rundt 750 stk produsert av denne.
Guest Espen Posted June 21, 2005 Posted June 21, 2005 Hvor fant du det tallet? http://www.baureihe201.de/W201/edition.htm
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 22, 2005 Posted June 22, 2005 Vel. Hvis noen har lyst på den, så er den tilsalgs her i Kristiansand. http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1119402666274?finnkode=5564411&sid=5aQiOrffN666266&pos=9
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now