TEH Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Ja' date=' jeg anbefaler alle som ennå ikke har vært på landstreff til å bli med neste år. Var veldig bra gjennomført på Gol i år som for øvrig var mitt første år på treff. Eneste som jeg synes er litt "kjipt" er at det må være på Gol hvert år. Synes det er en lang kjøretur fra Stavanger, men det hjalp jo å kjøre 6-8 biler i følge fra oljebyen. (Sleit allikevel til tider med å holde følge med resten da jeg oppfordret til pen kjøring ) Det var likevel folk som hadde lengre kjøretur enn oss bl. a. fra Lyngdal og Finnmark :klapp: Hadde vært spennende med et nytt sted hvert år, men jeg skjønner jo at det er mye enklere for de arrangementsansvarlige å være godt kjent med stedets fasiliteter. Det blir bl.a. mye enklere å gjennomføre cruisingturen når treffet blir lagt til "langtvekkistan" med lite trafikk, og da unngå at kolonnen blir "infiltrert" av wannabees som ikke har MB. Stedet vi bruker var vel strekt til omtrent maks så hvis det blir flere påmeldte til neste år sliter vi vel litt..... [/quote'] Du som kjører til Åråsen bare for en fotballkamp, må vel tåle en liten tur til Gol vel Et landstreff varer en helg, mens en kamp er 2 x 45 Quote
Guest Geggi Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Oooops! Jeg har visst fortalt litt for mye her på forumet.... Trond Erik husker det hvertfall Du er litt på hogget etter meg føler jeg... *LOL* Quote
TEH Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Du er litt på hogget etter meg føler jeg... *LOL* Hehe... neida, men du er den eneste her som har ordentlig interesse ovenfor fotball (bortsett fra laget du heier på da ). Legger merke til slikt... Også har jeg en sinnsyk hukommelse Quote
Guest Geggi Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Skal legge det på minne! Mener forresten å huske at du er Lillestrøm fan?(vær grei å ikke ripp opp i hva som skjedde på Åråsen... ) Vent til neste år, da er Viking på hogget igjen!!! For ikke å snakke om Kimi Quote
TEH Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Skal legge det på minne! Mener forresten å huske at du er Lillestrøm fan?(vær grei å ikke ripp opp i hva som skjedde på Åråsen... ) Vent til neste år' date=' da er Viking på hogget igjen!!! [/quote'] :gunfire: :gunfire: :wall: :wall: :naughty: :naughty: :doh: :doh: %"%%¤&%¤#&%hrmphhh En by, et lag, VÅL'ENGA Blir vel omtrent det samme som å spørre om du heier på Bryne Quote
Guest Geggi Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Sorry, mate! Ja, det er å banne i kjerka å tro at jeg er Bryne-patriot! Men vi har da et greit tak på Vålerengen da! Håper faktisk at Rbk misser i en av de resterende 3 kampene og at dere vinner alle så vi kan få brutt den onde 1. plass sirkelen til trønderne. Samme hvem som tar gullet, bare ikke Rbk. Regner med at jeg har med meg de fleste i Norge på dette, bortsett fra noen trøndere da Kanskje vi skulle hatt et fotballforum her Quote
TEH Posted October 14, 2004 Posted October 14, 2004 Men vi har da et greit tak på Vålerengen da! Veel' date=' tabellen lyver ikke Håper faktisk at Rbk misser i en av de resterende 3 kampene og at dere vinner alle så vi kan få brutt den onde 1. plass sirkelen til trønderne. Samme hvem som tar gullet, bare ikke Rbk. Der er vi på samme linje ja Kanskje vi skulle hatt et fotballforum her Da hadde det jo bare vært oss to der da Quote
Guest Tho-mass Posted October 15, 2004 Posted October 15, 2004 En by, et lag, VÅL'ENGA Er enig med deg der Trond Erik, men en ting jeg lurer på?? Hva kommer det av at du er VIF fan er ikke du sånn halveis bonde He,He.... Quote
Guest Geggi Posted October 15, 2004 Posted October 15, 2004 Den satt Trond Erik! (Må vel være lov for bønder også å heie på VIF.) Ang. at Viking har et greit tak på VIF så har vi da vitterlig spilt 2 uavgjorte kamper mot dere i år da. 0-0 i Oslo og 1-1 i Stavanger. Tar dere i begge neste år (sann mine ord) Quote
TEH Posted October 15, 2004 Posted October 15, 2004 @Tho-mass:Er født og oppvokst på Høybråten i Oslo. Flytta til Brandbu for 2 år siden. Men uansett er det en liten "Klan" av VIF patrioter her opp også. Lunner IF river ikke akkurat @Geggi:Jadda, jadda, jadda... Vi får no sjå på det ja Ble skikkelig avsporing dette gitt Quote
Frode Posted October 15, 2004 Posted October 15, 2004 Håper faktisk at Rbk misser i en av de resterende 3 kampene og at dere vinner alle så vi kan få brutt den onde 1. plass sirkelen til trønderne. Samme hvem som tar gullet, bare ikke Rbk. Det er stygt å si det Trond, men har aldri hatt sansen for Vålerenga(du sier sikkert det samme om Viking), de tar sånn av etter 3-4 seire og så ender det opp med nedrykk....... Godt at dere har fått ryddet opp i supporter bråket som herjet på 90 tallet, er kjekkere å være supporter uten alt bråket.... Men denne gang er jeg faktisk enig med Geggi, er så dritlei RBK at jeg håper og tror faktisk at dere vinner serien....!! At Panzer Hagen satte Riseth på benken var helt konge, han spiller jo en ny Koman baki der!!! Jeg og fruen reiser til Manchester neste helg.....trenger jeg å si noe mer... de som er intresserte i fotball vet hva som skjer på søndag den 24 oktober.. Quote
Guest Geggi Posted October 15, 2004 Posted October 15, 2004 Liiiiiiiiiite misunnelig jeg da........ Ta ein halvliter for meg då! (eller 20) Quote
TEH Posted October 15, 2004 Posted October 15, 2004 Det er stygt å si det Trond' date=' men har aldri hatt sansen for Vålerenga[/quote'] Elsket og hatet.... Vål'enga... Du får ha en riktig god tur til "Fotballøya"... Blir litt grønn jeg også ja Quote
Guest Stig B Posted October 18, 2004 Posted October 18, 2004 Stakkars søringan som bare e missunelig på oss TRØNDERA for at vi har et av VERDENS BÆSTE fotballlag Quote
TEH Posted October 18, 2004 Posted October 18, 2004 Stakkars søringan som bare e missunelig på oss TRØNDERA for at vi har et av VERDENS BÆSTE fotballlag Quote
Guest Geggi Posted October 18, 2004 Posted October 18, 2004 Ja, for det står veldig stor respekt av Rbk som taper hjemme mot Stabæk! (+ en skokk av andre B-lag) Ærlig talt, det er på tide å få dem ned av tronen etter 12 strake seriemesterskap. Få litt spenning igjen. Samma hvem som vinner bare ikke Rbk. (Og helst ikke Brann) Jeg skal nemlig til Bergen på søndag og se Viking banke dem på hjemmebane! Quote
Guest Geggi Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 Kjempetiltak med egen fotballtråd! :klapp: Quote
Guest Johan Stub Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 Kjempetiltak med egen fotballtråd! :klapp:Enig! Fint å få samlet det her så slipper vi alle andre steder... Quote
TEH Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 Blir spennende å se om RBK går på en smell ikveld da. Pils og peanøtter er kjøpt inn . Go PSV Quote
Guest Brabus Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 Blir spennende å se om RBK går på en smell ikveld da. Pils og peanøtter er kjøpt inn . Go PSV Det ble en smell til det ja. Nå må de få fjernet By Rise og få inn Eggen igjen. Quote
TEH Posted October 21, 2004 Posted October 21, 2004 Blir spennende å se om RBK går på en smell ikveld da. Pils og peanøtter er kjøpt inn . Go PSV Det ble en smell til det ja. Nå må de få fjernet By Rise og få inn Eggen igjen. Nei, nei, nei... Liker at det går på trynet med RBK jeg... By Rise er en fin kar det Quote
Frode Posted October 21, 2004 Posted October 21, 2004 Nei, nei, nei... Liker at det går på trynet med RBK jeg... By Rise er en fin kar det Helt enig, få Rbk ut av champions league (de har nok penger!!) og Vif tar serien så er sesongen reddet for min del....... da Viking ikke akkurat har ovebevist i år..... Quote
Guest Brabus Posted October 21, 2004 Posted October 21, 2004 Blir spennende å se om RBK går på en smell ikveld da. Pils og peanøtter er kjøpt inn . Go PSV Det ble en smell til det ja. Nå må de få fjernet By Rise og få inn Eggen igjen. Nei' date=' nei, nei... Liker at det går på trynet med RBK jeg... By Rise er en fin kar det [/quote'] Håper også at enga tar seriegullet. Jeg heier kun på RBK når de er ute i europa og spiller. Håper Bodø/Glimt (mitt favorittlag) tar RBK til helga men jeg tror ikke det kommer til å sje Quote
Guest Geggi Posted October 21, 2004 Posted October 21, 2004 Ikke si det, Brabus! Rbk er på gyngende grunn nå Jeg gliiiiste i går kveld Merkelig lite trøndere her som lirer av seg misnøye med Rbk-hets.Kanskje de er leie av monopolet med gullmedaljene de og....? Quote
Guest Stig B Posted October 22, 2004 Posted October 22, 2004 Det er vel på tide å få alle dæm SMÅLAGENE rundt omkring i norges land til å ta seriegullet ettersom RBK har tatt det de SISTE 13 åra Men æ e ikke fornøyd me rosenborg no nei ,og æ trur ikke det er bare ola by rise sin feil det ,har vel en del med spilleran også. Æ va på lerkendal på onsdag og så rosenborg-psv og det va ikke noe imponert over spillinga te rosenborg nei. Men æ er ikke rette mann og diskutere fotball med, p.g.a at jeg er mer en motorsportfæn. Quote
Recommended Posts