Guest josulf Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 hvor mange er det som treffes vær tirsdag i bergen?å ka aldersgruppe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert.84 Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 lurer også litt på det, men er det noen som treffest overhode der?ser at 2 av medlemmene i Bergen skal selge bilen sin nå... (Frode Stiansen og Finn Ramsvik¨) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steimler Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 eg prøver,men jobben gjør det ikke blir så lett. men har jo vært en liten gjeng der når eg har vært innom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Frode selger bilen for å skaffe seg ett billig kjøretøy i noen år, mens han driver og pusser opp ett hus. Han kommer garantert til å være aktiv kjenner jeg han rett! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Finn Ramsvik Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 lurer også litt på det' date=' men er det noen som treffest overhode der?ser at 2 av medlemmene i Bergen skal selge bilen sin nå... (Frode Stiansen og Finn Ramsvik¨) [/quote'] Hei! Vi når vi treffes på tirsdager pleier vi å være 4-8 personer, noen ganger flere. Jeg har bilen min for salg, men tviler på at jeg selger den. Skal ikke studere alikevel, så jeg har råd til å ha to biler. Møt opp på Kvikk-Rep 16 august, det er første treff etter sommerferien! Følg også med på lokallagets side for oppdatert informasjon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Finn Ramsvik Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 lurer også litt på det' date=' men er det noen som treffest overhode der?ser at 2 av medlemmene i Bergen skal selge bilen sin nå... (Frode Stiansen og Finn Ramsvik¨) [/quote'] Hei! Vi når vi treffes på tirsdager pleier vi å være 4-8 personer, noen ganger flere. Jeg har bilen min for salg, men tviler på at jeg selger den. Skal ikke studere alikevel, så jeg har råd til å ha to biler. Møt opp på Kvikk-Rep 16 august, det er første treff etter sommerferien! Følg også med på lokallagets side for oppdatert informasjon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Finn Ramsvik Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 hvor mange er det som treffes vær tirsdag i bergen?å ka aldersgruppe? Medlemmene er fra 18 og oppover. Bare til å møte opp 16. august klokken 19.00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Finn Ramsvik Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 hvor mange er det som treffes vær tirsdag i bergen?å ka aldersgruppe? Medlemmene er fra 18 og oppover. Bare til å møte opp 16. august klokken 19.00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert.84 Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 I dag er dagen folkens (noen timer til da )Kommer det litt folk da?Tenkte å ta turen selv, har ikke vert der før Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ODDATLE Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Jeg kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest josulf Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 jeg kommer.... tenkte eg skule ta med den nye bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Finn Ramsvik Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Flott at det kommer folk i dag! Sees klokken 1900! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexBergen Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Hei, skulle gjerne ha vært der, men får desverre ikke tid. Lurer på en ting, har jeg som en 18åring med ny bil noe der å gjøre? Eller er det bare godt voksene men som møter opp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ODDATLE Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Hei' date=' skulle gjerne ha vært der, men får desverre ikke tid. Lurer på en ting, har jeg som en 18åring med ny bil noe der å gjøre? Eller er det bare godt voksene men som møter opp?[/quote'] Her er ingen aldersgrense på bil eller fører/eier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert.84 Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Flott at det kommer folk i dag! Sees klokken 1900! jaja var det mangen der? skulle jo komme men fant det ikke hehe kjørte rundt i 1 time i hele Åsane men til lite nytte, følgte etter nesten alle Mercedeser jeg så, men var vist ingen entusiaster jeg traff på........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Finn Ramsvik Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 I dag var vi syv stykker, ganske bra det for å være første gang etter sommerferien... Her er kart til stedet du skal neste tirsdag: litleåsveien 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexBergen Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 I dag var vi syv stykker' date=' ganske bra det for å være første gang etter sommerferien... Her er kart til stedet du skal neste tirsdag: litleåsveien 2 Der med Toyparts ikke sant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert.84 Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 I dag var vi syv stykker' date=' ganske bra det for å være første gang etter sommerferien... Her er kart til stedet du skal neste tirsdag: litleåsveien 2 hehe takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steimler Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 tror kanskje det er jeg som har den lengste veien...<-- neste tirsdag skal eg prøve å komme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexBergen Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 tror kanskje det er jeg som har den lengste veien...<-- neste tirsdag skal eg prøve å kommeHehe, god tur:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steimler Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 Kommer det folk imorgen? For de som har lyst å hjelpe(vist det ikke blir gjort idag) så skal det monteres solfilm på rutene...så håper noen har litt mer peiling enn det eg har på det Tutes imorgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steimler Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 Ser det også er flyttet til Roalds? Hvorfor ikke lengre Kvikken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexBergen Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Ser det også er flyttet til Roalds? Hvorfor ikke lengre Kvikken? Sikkert pga det er lettere å finne:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts