Guest Krø Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Vi i mjøsregionen burde vel også ha vårt eget lokallag. Kunne tenke meg å starte et lokallag avd Hamar, hvor vi kunne møttes 1 gang i uka eller noe sånt. Noen som vet hvordan man skal gå fram for å gjøre dette, og hvor mye jobb det evnt. er.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Hamar er akkurat passe cruiseing avstand fra Oslo det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Enig, men det bør vel omfatte Gjøvik og Lillehammer også. Jeg vil tro at grunnlaget for et lokallag alene i en eller flere av disse byene blir for tynt. Det var en samling på Gjøvik for en tid tilbake med godt oppmøte. Det skulle også være noe på Biri, men jeg har ikke hørt noe fra det. Tor Anton!!!!! Det er jo mye fin bil i dette området.Hvor mye jobb det er å drive et lokallag kommer helt an på ambisjonsnivået. Jeg vil anbefale å møtes over en kopp kaffe og prate litt uformelt til å begynne med, og så se hvordan ting utvikler seg. Kan vi ikke spre budskapet og ta en samling på kroa på Biri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Hei Ja, helt enig, Det burde vært et lokallag i mjøsregionen.dvs. Gjøvik-lillehammer-Hamar området. Hadde vi i mjøsregionen møttes for eksempel 1 gang i uka,eller 1 gang i måneden eller noe sånt, så kunne vi ha sett om det hadde blitt nok oppmøte til at vi kunne ha dratt igang et lokallag. Andre som har noen meninger om dette?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Hei Ja' date=' helt enig, Det burde vært et lokallag i mjøsregionen.dvs. Gjøvik-lillehammer-Hamar området. Hadde vi i mjøsregionen møttes for eksempel 1 gang i uka,eller 1 gang i måneden eller noe sånt, så kunne vi ha sett om det hadde blitt nok oppmøte til at vi kunne ha dratt igang et lokallag. Andre som har noen meninger om dette??[/quote'] Hei Kjempebra tiltak dette her så bare stå på da jeg tror dere har et stort potensiale med entusiaster rundt dere. Max. R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 ja... Hvor mange er det som kunne ha vært interresert i et treff nå i nærmeste framtid da... ?? f.eks. Kroa på Biri..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 ja... Hvor mange er det som kunne ha vært interresert i et treff nå i nærmeste framtid da... ?? f.eks. Kroa på Biri..... Forslag : flygeblader. Trykk opp en dullion flygeblader, kjør rundt på kjøpesentre og sånt, og legg en lapp under ruta på alle benzer man finner. Fortell litt om klubben, og at man prøver å dra i gang et lokallag. Det nytter ikke å annonsere på internett, for dit kommer det kun folk som allerede er medlemmer (og noen få til). Det er veldig få som faktisk er klar over www.mbentusiastklubb.com i forhold til potensielle medlemmer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Mohn Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Ber de som ønsker eller har tanker om å starte et lokallag ta kon takt med undertegnede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 jepp.. men jeg syns vi som allerede er medlemmer og som bor rundt mjøsa burde møtes først for å høre om det er noe stemning for dette med lokallag... Også kan vi prøve å verve nye... Forslag til sted og tidspunkt...? Vi er ihvertfall garantert to biler fra løten som stiller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 Det er ikke mange svar å få her. Derfor har vi bestemt oss for å møtes på Hamar, innerst på parkeringsplassen utenfor Storhamar senteret førstkommende torsdag d.v.s 21.10 kl 19.00 Oppfordrer alle som eier/benytter en MB til å komme, uavhengig om du er medlem i klubben eller ikke. Vi tar en kopp kaffe og "lufter interessen" for et lokallag/møtes oftere. For ytterligere informasjon, svarer jeg på denne nettsiden, mail eller tlf 97043552. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tore-M Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 kommer!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 KjempeBra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Har svigers på Hamar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Hehe... du får ta deg en tur til svigers da.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 Ja, dette ble en gedigen suksess, det var hele 3 biler som fant veien til storhamarsenteret. Menmen, vi som var der hadde det ihvertfall veldig trivelig. Det ble mye prat om mercedes selfølgelig, samt soting av ruter, motor, interiør, styling og andre ting som hører med. Vi bestemte oss også for å møtes torsdag om fjorten dager dvs. 04-11 til samme tid (1900) og vi skal prøve å møtes fast hver 14 dag. Av biler som møtte denne kvelden var det jeg i min w 124 250D, Sigurd i sin 230 CE, og Gaute i sin Kleeman tunede SLK. Håper på bedre oppmøte torsdag om 14 dager, og oppfordrer alle til å møte for en hyggelig mercedes prat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tore-M Posted October 25, 2004 Share Posted October 25, 2004 det regna som faen, så jeg kommer neste gang.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted November 1, 2004 Share Posted November 1, 2004 Når blir så neste treff?Er snart vinter å kjett med snø pg kaldt.Håper det blir etter autofil så jeg har noen bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 190E Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 hei hvis dere skal ha det kan jeg også få være med, jeg er 13år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Hadde gått ann å tatt en samling før folket hadde tatt ferie eller regnet bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts