Guest Hav Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Hei Nå håper jeg inderlig at bilen min blir ferdig innen juni måned slik at det blir en tur på Rudskogen Er det mange som drar fra oslo Lokallaget? mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Prosjekt på gang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Prosjekt på gang?----------------------------------------------------- Hei Ja,så å si... begynte med litt styling for 1år siden.. har aldri blitt fornøyd med bilen Men nå skal bilen inn for 2uker og da er bilen ferdig. Så prosjektet blir vist på Rudskogen.. Derfor tenkte jeg å dra med noen Mb'er Kommer du? mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Noen her som skal til Rudsgogen eller..??Tenkte å ta meg en tur..,kanskje i følge med noen andre Mercedeser ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Noen her som skal til Rudsgogen eller..??Tenkte å ta meg en tur..' date='kanskje i følge med noen andre Mercedeser ??[/quote']--------------------------------------------------- Hei Tenkte meg også det, men ingen respons? Hadde vært fint å kunne kjøre noen MB felles nedover til rudskogen MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bakk1 Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 hei, burde jeg føle meg dum vist jeg spør hva som skjer på rudskogen 11.juli? er det no MB treff/bane kjøring så er jeg der, drar i såfall fra oslo. men skal også dit 9. og 10.juli. (gatebil) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 hei' date=' burde jeg føle meg dum vist jeg spør hva som skjer på rudskogen 11.juli? er det no MB treff/bane kjøring så er jeg der, drar i såfall fra oslo. men skal også dit 9. og 10.juli. (gatebil)[/quote']------------------------------------------------------------------- Hei Det er et av de største gatebil treffene i hele året på rudskogen 11 juli, det er den vi snakker om Jeg drar fra sentrum jeg også, lurte på om Mb gutta kunne kjøre opp sammen? MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 hei' date=' burde jeg føle meg dum vist jeg spør hva som skjer på rudskogen 11.juli? er det no MB treff/bane kjøring så er jeg der, drar i såfall fra oslo. men skal også dit 9. og 10.juli. (gatebil)[/quote'] Det er nok helga 8-10 han mener tror jeg....,er gatebil det er snakk om Sikkert bare bomma litt på datoen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bakk1 Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 hehe, her var det nok noen misforståelser bare. trodde det var no mercedes greier der mandag den 11.juli nå jeg! men både lørdag og søndag (9-10.juli) skal nok jeg dit! reiser fra oslo tidlig begge dagene, drar fram og tilbake. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 hei' date=' burde jeg føle meg dum vist jeg spør hva som skjer på rudskogen 11.juli? er det no MB treff/bane kjøring så er jeg der, drar i såfall fra oslo. men skal også dit 9. og 10.juli. (gatebil)[/quote'] Det er nok helga 8-10 han mener tror jeg....,er gatebil det er snakk om Sikkert bare bomma litt på datoen... ------------------------------------------------- Hei Ops! tok litt feil visst... Jeg tenkte oxo å dra ned hverdag.. mn vet ikke om jg skal være der eller kjøre frem og tilbake. vi får se, men vi kan kansje dra sammen? mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bakk1 Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 skal nok dra dit lørdag regner jeg med, om jeg blir liggende i bilen eller drar opp til oslo igjen for og sove finner man ut! men blir mer enn gjerne med og ta følge. ennå ikke møtt noen mercedes entusiaster og prata litt shit! hehe. håper og tenkte på og kanskje rekke treffet som er i sverige helga før, men det kræsjer litt med Rally EM i Hølyes(sverige). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 skal nok dra dit lørdag regner jeg med' date=' om jeg blir liggende i bilen eller drar opp til oslo igjen for og sove finner man ut! men blir mer enn gjerne med og ta følge. ennå ikke møtt noen mercedes entusiaster og prata litt shit! hehe. håper og tenkte på og kanskje rekke treffet som er i sverige helga før, men det kræsjer litt med Rally EM i Hølyes(sverige).[/quote']---------------------------------- Hei Jeg tenkte også ganske likt! Sove i bilen er ikke akkurat drømmen mn vi får se hvordan det blir. ingen flere som skal dra?? MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts