Jump to content

Ny CLK - se bildene på dinside.no

Guest amorino

Recommended Posts

Guest Narvestad!

Råtipp fra min side..... tror vel Johan mener at Cabriolet og dieselmotor blir litt Phyyy?

Med fare for å bomme totalt med gjettingen min selvfølgelig, hehe. :roll:

Personlig hadde jeg nok taklet å få en slik en selv om det skulle vise seg å være fyringsolje som drivstoff :wink:

Guest Steinar Lindberg

Amorino:

"Det som er spesielt interessant med 320 CDI-motoren, er at den også har funnet veien til kabriolet-utgaven, som dermed blir en av stadig flere dieseldrevne kabrioleter. "

Guest amorino

Ok! Takk for svaret!

Og jeg for min del hadde taklet at bilen gikk på atomkraft om så var tilfelle! Den sorte med brunt skinn er bare (for å sitere en tosk av en trener:) "totalsexy"!

Guest Johan Stub
Råtipp fra min side..... tror vel Johan mener at Cabriolet og dieselmotor blir litt Phyyy?

Innertier!

Personlig hadde jeg nok taklet å få en slik en selv om det skulle vise seg å være fyringsolje som drivstoff :wink:

Jeg hadde vært villig til å forsøke å venne meg til 320'en... Verdens beste dieselmotor i følge Top-Gear på BBC.

Ok! Takk for svaret!

Og jeg for min del hadde taklet at bilen gikk på atomkraft om så var tilfelle! Den sorte med brunt skinn er bare (for å sitere en tosk av en trener:) "totalsexy"!

Jeg må bare si meg enig med Dinside... små endringer, som gjør mye av seg.. LEKKERT!!!

Diesel og cab ja, man blir sikkert godt impregnert/oljebehandlet i bakhodet vist man sitter baki da tenker jeg :lol:

Når du kommer hjem tror kona at du har ramla oppi parafintanken vettu :D

Nei da, nok mobbing. Sikkert en grei motor.... :wink:

Bilen er veldig fin å se på, håper å få råd til en sånn en gang, men med en skikkelig motor da selvfølgelig....

Hadde glatt valgt 320CDI fremfor en 6'er i bensin....

Spørs vel om Torbjørn er helt enig med oss der :-)

Kul bil da.. Ikke helt feil uansett motor.

Litt dumt hvordan dinside sammenlikner priser. De sammenlikner vel den gamle 320 mot den nye 350, mens de heller burde sammenliknet gammel 320 mot ny 280, da den nye 280n faktisk har flere hk enn gamle 320.