Jump to content

Pizzakveld på vinger!?

Pizza hvor?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Lørdag 9/10 tenkte noen av oss gutta her i bygda å ta en kveld med noe pizza og cola! Kanskje en bowlingrunde om noen vil være med på det! :)

To valg! Pizza på Ahlens ved kongssenteret (fikk terningkast god på pris og mat og terningkast litt under middels på lokalene) Eller Napolina pizzeria på rasta like ved MB forhandleren (fikk terningkast god på mat, midt på treet på pris og over midt på treet på lokaliteter) (terningkastene er gitt av "pepper"-redaksjonen i glåmdalen!)

Tenkte å møtes sånn i 4-5 tida, så da får jo folk kommet seg ut av hang-overen fra fredagen! ;)

Posted
Lørdag 9/10 tenkte noen av oss gutta her i bygda å ta en kveld med noe pizza og cola! Kanskje en bowlingrunde om noen vil være med på det! :)

To valg! Pizza på Ahlens ved kongssenteret (fikk terningkast god på pris og mat og terningkast litt under middels på lokalene) Eller Napolina pizzeria på rasta like ved MB forhandleren (fikk terningkast god på mat' date=' midt på treet på pris og over midt på treet på lokaliteter) (terningkastene er gitt av "pepper"-redaksjonen i glåmdalen!)

Tenkte å møtes sånn i 4-5 tida, så da får jo folk kommet seg ut av hang-overen fra fredagen! ;)[/quote']

Blir gjerne med jeg, bare jeg slipper vanlig Cola :-) Bowling høres artig ut, men har de stjerneformede kuler?

pizzavalg : aner ikke.

Posted
Høres bra ut! Tidspunktet er også bra siden det er Oktoberfest på Ringnes på fredagen før... 8)

Trenger 'u skyss' date=' tro ? :-D[/quote']

Du skal ikke se bort i fra det... :lol:

Posted
Høres bra ut! Tidspunktet er også bra siden det er Oktoberfest på Ringnes på fredagen før... 8)

Trenger 'u skyss' date=' tro ? :-D[/quote']

Du skal ikke se bort i fra det... :lol:

Får si i fra, da. Jeg er jo vant med å redde deg når du av en eller annen grunn ikke er kjørbar :-)

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Da er det klart da! Napolina pizzeria på Rasta (mellom volvo og MB forhandlerene!)

Ser dessverre ut som om jeg blir noe forhindret, men håper å klare å karre meg ut en liten tur! Noe påbygg hjemme som må begynnes på denne dagen, da det er eneste mulighet for å få kyndig hjelp på grunnarbeidet! :?

Posted
Da er det klart da! Napolina pizzeria på Rasta (mellom volvo og MB forhandlerene!)

Ser dessverre ut som om jeg blir noe forhindret' date=' men håper å klare å karre meg ut en liten tur! Noe påbygg hjemme som må begynnes på denne dagen, da det er eneste mulighet for å få kyndig hjelp på grunnarbeidet! :?[/quote']

Kommer det noe folk, da? Kan noen sørge for godt vær?

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Ser dessverre ut som om jeg blir noe forhindret' date=' men håper å klare å karre meg ut en liten tur! Noe påbygg hjemme som må begynnes på denne dagen, da det er eneste mulighet for å få kyndig hjelp på grunnarbeidet! :?[/quote']

Kan ikke garantere været, men jeg veit det kommer folk! :)

Posted

Kan ikke garantere været, men jeg veit det kommer folk! :)

Ingen herfra som kommer? Litt kjedelig å dra seg langt utti skævven hvis det bare kommer to stykker, liksom...