Guest eddie Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Hei!Har en 300 te 124!Når det regner kommer det inn vann som bli liggende oppunder innertaket der taklyset er,,når jeg kjører bilen kommer det rennende på høyre og venstre side etter som jeg svinger,regner det veldig mye drypper det også på midtkonsollen.jeg finner ikke ut hvor dette kommer fra! er det ved frontrute?eller ved takluke? finnes det eventuelt drenneringsrør ved takluka som kan være tett?Håper på svar!!Er lei av og kjøre MB,iført sydvest!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Du er selv inne på en løsning der. Tyder på at det er dreneringa fra takluka som er tett. Dreneringshullene finner du i hjørnene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eddie Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Ok!går det slanger eller,ut fra hjørnene?og hvor ender disse,må blåses opp med trykkluft kanskje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Det går slanger ut ja, men akkurat hvor disse ender vet jeg ikke. Sjekk først om det er noe som dekker over hullene oppe i ramma rundt luka. Det kan også være noe som tetter i enden av slangen. Ta en tur under bilen så ser du det sikkert. Hvis ikke er det sikkert noen her med en 124-bil som kan fortelle akkurat hvor slangen kommer ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts