Alexander Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Kanskje noen her kan hjelpe meg... Noen her som har et eldgammelt Canon videokamera liggende? Jeg har en konsertvideo som jeg gjerne skulle ha fått digitalisert, men den er på spilt inn på "long play" så jeg må nok ha et Canon kamera for å få det til å bli riktig hastighet på filmen. Anybody? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narvestad! Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Hei Alexander.Jeg har et gammelt Canon - E60 (tror jeg det heter) Et 8mm videokamera, men etter å ha lånt dette ut til en i familien, så mangler det selvfølgelig den kabelen som gjør at du kan koble dette for visning på tv/-opptak til video. Hvis du kan skaffe meg en slik ledning så kan du selvfølgelig låne dette kameraet. Hilsen Steinar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Hei Alexander.Jeg har et gammelt Canon - E60 (tror jeg det heter) Et 8mm videokamera' date=' men etter å ha lånt dette ut til en i familien, så mangler det selvfølgelig den kabelen som gjør at du kan koble dette for visning på tv/-opptak til video. Hvis du kan skaffe meg en slik ledning så kan du selvfølgelig låne dette kameraet. Hilsen Steinar.[/quote'] Kameraet mine foreldre hadde brukte helt vanlige aux kabler for å overføre lyd og bilde (man måtte koble på en liten boks for å bruke antennekabel..), så hvis det er noe lignende her låner jeg det gjerne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narvestad! Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Jeg skal finne frem kameraet fra loft, eller kjeller og se etter hva slags plugger det skal være fra denne boksen du snakker om, husker det bare ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narvestad! Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Hei igjen. Nå har jeg funnet det frem, det mangler hele den boksen mellom kameraet og TV/Video, men det er phono utgang (gul) for Video og (svart) for Audio på kameraet så hvis du har inngang for phonokabler på videoen eller dvdbrenner, så burde det gå. Evnt om du har den boksen som skal være mellom? Det var faktisk Canon videovision E60, hva jeg husker, hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Nå har jeg funnet det frem' date=' det mangler hele den boksen mellom kameraet og TV/Video, men det er phono utgang (gul) for Video og (svart) for Audio på kameraet så hvis du har inngang for phonokabler på videoen eller dvdbrenner, så burde det gå. Evnt om du har den boksen som skal være mellom? Det var faktisk Canon videovision E60, hva jeg husker, hehe.[/quote'] Hmm. Kan kanskje være det samme som vi hadde. Hadde du hatt mulighet til å komme på mandagstreff neste mandag, dvs. 20.6 med kameraet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narvestad! Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Hei.Det hadde jo vært fint om du fikk brukt det Jeg er helt ny her, og vet ikke engang hvor mandagstreffet holdes? prøvde i full fart å sjekke det på den tråden som virket mest naturlig, men fant ingenting i farta. hvor er det hen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Hei.Det hadde jo vært fint om du fikk brukt det Jeg er helt ny her' date=' og vet ikke engang hvor mandagstreffet holdes? prøvde i full fart å sjekke det på den tråden som virket mest naturlig, men fant ingenting i farta. hvor er det hen?[/quote']http://www.mbentusiastklubb.com/content/blogcategory/38/44/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narvestad! Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Jepp, jeg kommer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Jepp' date=' jeg kommer...[/quote'] Kjempemessig. Da skal jeg ta med meg en videokasett fra "gamle dager" som vi kan prøve... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts