Guest slambert Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Hej! Hvis der er nogen som ligger inde med links eller addresser på firmaer some sælger brugte motorer til en Mercedes E280 - W210 så ville jeg værdsætte det, da jeg nu har ledt i flere dage på internettet uden hel med at opspore nogen. Tyskland er nok det land hvor jeg helst vil købe en ny brugt motor da Danmark som bekendt er meget dyre med reservedele til Mercedes. Al info vil blive værdsat da jeg virkelig står og skal bruge en ny motor. Hilsen,Kristoffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ToreK Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Har du forsøkt her: http://www.autoimport.dk/reservedele/? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PaR Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Hei slambert Du kan forsøke denne siden i Tyskland , de har en del motorer og motor-deler til MB. www.motorenkoeln.de/seiten/motorenteile.html?/seiten/Katalog/Merzedes_benzin1.html Lykke til med søket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slambert Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Tusind tak for linken den vil jeg prøve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts