Guest MB 300E Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Har nettopp hatt bilen inne for å skifte frontrute. Etter at jeg fikk tilbake bilen fungerer ikke lenger regn-sensoren. Dvs. viskeren går non-stop. Skal gå en gang over ruten og deretter stoppe nå ruten er tørr. Videre er det slik at optikken sitter på frontruten, mens sensoren (elektronikken) festes til frontruten innefra (til optikken). Bil-glass butikken hevder at bilen må inn til BOS og programmeres om! Noen som har kunnskap om dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Har skifta frontruta på min 211 med regnsensor og det gikk helt greit det.Var på Hurtigruta, men behøvde ikke å ta turen innom BOS etterpå. Kanskje Hurtigruta har utstyr til å programmere det selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Eller kanskje den ikke er plugget inn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MB 300E Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Har byttet rute en gang tidligere også og da gikk det greit med meg også.Men altså ikke denne gangen. Eller kanskje den ikke er plugget inn Kan jo hende jeg ikke vet forskjell på regnvær og solskinn også......... Hvis den ikke er koblet til vil viskeren gå på fast intervall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts