Jump to content

Mitt møte med SLR..

Guest Goliath

Recommended Posts

Guest Goliath

Jeg var en tur til Dubai, der hvor godeste far og mor bor. Jeg hadde en tanke i hodet, finne SLR. Nå, i Dubai snur man ikke hodet for en Lambo eller Ferrari: de er så VANLIGE! Helt latterlig egentlig! Etter 10 dager og mot slutten av oppholdet, uten å miste håpet, så sto det en SLR foran Emirates Towers (hotell og kontor, landsmerke). Jeg holdte på svime av! Jeg hadde med kameraet men kunne/ville ikke ta bilde iom. at det var vakter overalt men jeg kunne gå opp til bilen og titte på den. Det var übernaise! Men den skuffet meg på en måte også: jeg syntes den egentlig var veldig liten, synsbedrag på bilder?! Men uansett, litt skuffet over å ikke ta bilde men på vei hjem, så jeg en Nissan Skyline og en Lancer Evo VIII ved siden av hverandre. Tok bilder av dem ihvertfall men det var også en snygg Merce langs stripen av biler. Poster bildet her men aner ikke hva slags Merce det er?! Kanskje noen kan hjelpe?

ukjent%20merce.jpg

Guest Entusiast

Dette er helt klart en CL.

Første CLK har stjerne på panseret, men andre CLK (dagens) har stjerne i grillen.

Skjerp dere ;-)

Guest GammelGul

men det ser ut som det er et v12 merke på forskjermen. Ergo er det en CL 600, eller kanskje de kalles 6000 der nede. :lol: :roll:

Guest 300TDT
hallo' date=' noen hjemme?? det er en cl 55 amg den har amg frontfanger og brabus felger (uorginalt) og amg sidesjørt :roll:[/quote']Og DET kan du jo aldri få kjøpt løst? AMG plastikk og KOMPRESSOR & V12-merker er vel det mest solgte ekstratutstyr til 'simplere' versjoner av Mercedes-Benz. Vi kan vel kanskje enes om at det er en CL - stort lengre kan ingen komme ut fra to frontlykter og Dubai skyline?