Guest TrondL Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Noen som har noen tips om bilstereobygging i en slik bil,... ????Takknemlig for tips om dette,... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Goliath Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 sett og hørt en engelskmann hadde bygd ut basskasse som rommet hele baksetet..kassen passet perfekt. Nå, kassen hadde 2 elementer på 10" og 2 6x9" i samme kasse. Disse to elementene peket fremover og bassene peket bakover. Ellers hadde han montert nye 5" i døra og diskanter på dashen. Skal se om jeg finner bilde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 MBSL her på forumet har støpt inn basskasser i rommet hvor "baksetet" normalt er.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Stemmer det som Surf Blau hevder i innlegget sitt, jeg har montert 2 stk 10" og forsterker der hvor baksetene skulle vært... Bruker Alpine sine 10" R series elementer, da de jobber perfekt med kassevolum på 13 liter. Har støpt kassene i glassfiber/polyester med mdf plate for element montering, selvfølgelig trykk kammer. Enkel og grei jobb hvis du har litt erfaring med glassfiber støping. Det er heller ikke nødvendig med noen modifiseringer på bilen, kan ta kassene ut og sette tilbake bakseter/luker.Har ikke bilder av prosessen, men finner du denne løsningen passende for deg kan jeg ta noen bilder av slik det ser ut nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TrondL Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Tar gjerne i mot bilder og en beskrivelse på din installasjon i SL`n,.... send det til trond.larsen@gmyhren.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts