Sven Håkon Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Pratet med Steve som ønsket dere hjertelig velkommen til grilling hos dem søndag etter Harsewinkel slik som i fjor - er det stemning for dette i år også? Han lurte også på om noen skulle bo på hotell i nærheten denne gang også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geir Normann Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Mener ganske sikkert at vi fra Oslo avd. er med på grilling hos Steve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Mener ganske sikkert at vi fra Oslo avd. er med på grilling hos Steve. Det var jo på lørdag sist. Vi rekker ikke Kiel ferga på mandag hvid det blir på søndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Hmm, skal sjekke med ham - han skrev "Sunday BBQ" til meg ser du Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Pratet med Steve nå, han skal på Rammstein-konsert på lørdagen, så det må i så fall bli på søndag - gi beskjed dersom dere finner ut at det passer likevel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Fra Steve til Kiel er det 45 mil. Kielferga går kl 1400. Snittfart på 100 = avreise kl 09.30. Kjører dere fortere kan dere sove lengre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBenzNL Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 ...if there are enough vikings that want to come over to the netherlands on saturday after the harsewinkel GTG, I am willing to skip the rammstein concert and host the BBQ as most of you probably want to drive home on sunday again...In that case it will be pretty much the same as last year again...some food...maybe some drinks...the cars can be parked at our house instead of at a public hotel parking lot and arranged transportation from and to the hotel. Just let me know upfront what to expect and wether we should reserve you some hotelrooms... greetingz, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Mohn Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 ...if there are enough vikings that want to come over to the netherlands on saturday after the harsewinkel GTG, Hi Steve, I think we will be 8 - 10 vikings this year, more or less the same bunch as last time. So.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 I will now for sure tomorrow if I'll come or not... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Til alle som har planer om å dra til Harsewinkel; Steve er klar for grilling på lørdagen dersom dere har lyst, men hadde satt pris på å få vite det snarest med tanke på konserten han i så fall hopper over Gi dessuten beskjed om det er noen som vil at han skal reservere rom på hotellet like ved (bilene kan parkeres på deres eiendom, "shuttle" vil bli satt opp for å frakte folk til og fra hotellet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Gi dessuten beskjed om det er noen som vil at han skal reservere rom på hotellet like ved (bilene kan parkeres på deres eiendom' date=' "shuttle" vil bli satt opp for å frakte folk til og fra hotellet) [/quote'] Jeg har ikke fulgt med på hvor mange som har tenkt seg nedover, om jeg kommer selv blir avgjort i morgen. Bjørn, Geir eller Ronny må jo vite antallet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Gi dessuten beskjed om det er noen som vil at han skal reservere rom på hotellet like ved (bilene kan parkeres på deres eiendom' date=' "shuttle" vil bli satt opp for å frakte folk til og fra hotellet) [/quote'] Jeg har ikke fulgt med på hvor mange som har tenkt seg nedover, om jeg kommer selv blir avgjort i morgen. Bjørn, Geir eller Ronny må jo vite antallet? Hei Bjørn/Heidi/Geir/Arne/Rino ?/Inge/Ronny/Johnny/Turid ? Dette er de jeg vet om i så fall. men om alle skal til Steve vet ikke jeg. Max. NAVIGASJON Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 jaja, jeg får ihvertfall ikke kommet. Må jobbe til 1600 på fredag, og da får jeg i tilfelle ikke dratt før 1700. Det blir for seint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Noe nytt etter mandagsmøtet da?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Mohn Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 [bjørn/Heidi/Geir/Arne/Rino /Inge/Ronny/Johnny/Turid] Ovenstående skal til Harsewinkel og planlegger å ta turen over til Steve, hvis han da har avlyst konserten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 [bjørn/Heidi/Geir/Arne/Rino /Inge/Ronny/Johnny/Turid] Ovenstående skal til Harsewinkel og planlegger å ta turen over til Steve' date=' hvis han da har avlyst konserten [/quote'] Okelidoki, jeg skal gi beskjed til ham og poste svaret her ASAP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 [bjørn/Heidi/Geir/Arne/Rino /Inge/Ronny/Johnny/Turid] Ovenstående skal til Harsewinkel og planlegger å ta turen over til Steve' date=' hvis han da har avlyst konserten [/quote'] Okelidoki, jeg skal gi beskjed til ham og poste svaret her ASAP Si at han må ta med søstra i år også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBenzNL Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 ...erm...I can't read this... well, actually I CAN read it - but I have no clue what it is about (other then knowing that a possible BBQ in NL is neing discussed)... so - what's up? greetingz, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 ...erm...I can't read this... well' date=' actually I CAN read it - but I have no clue what it is about (other then knowing that a possible BBQ in NL is neing discussed)... so - what's up? greetingz,[/quote'] Ronnie wants you to bring your sister. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 ...erm...I can't read this... well' date=' actually I CAN read it - but I have no clue what it is about (other then knowing that a possible BBQ in NL is neing discussed)... so - what's up? greetingz,[/quote'] Ronnie wants you to bring your sister. will you Steve Just kidding. But it would be nice if she came.I think Inge also would like that Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Hmmmm..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Ta nå for all del bilder av henne så vi andre får se også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts