Guest clk Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Hei. har problem med soltaket på min W208 -98. (glasstak) Når jeg skal åpne det går det ikke helt tilbake, når jeg så kjører det fram igjen blir det med små biter av noe slags pakningsstoff, samt at det bli lim/klisterstriper på takluka. Noen som vet hva som er galt der inne i taket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ebola Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Hmm. limet du beskriver, kan høres ut som en asfaltmatte som har løsnet og ligger intill takluka.. Ellers så har det jo vært litt problemer med trege taklukewirer på disse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clk Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Dette med asfaltmatte stemmer bra. Det kommer små biter av asfaltstoff ut når luka lukkes. Har du/noen andre peiling på om dette er en komplisert og dyr operasjon å få utført? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts