Jump to content

Lodding av stemning vedrørende lokalisering av Landstreff 2007

Landstreff 2007 på Gol eller andre steder?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Tenkte å oppdatere dere på statusen når vi nådde 50 tilbakemeldinger. Det gjorde vi i dag:

Resultat

Gol                31

Kristiansand   17

Dalen i Telemark  1

Spiller ingen rolle  1

Antall stemmer   50

Posted

Leser dette som at det finnes mange konservative halvgamlinger her i klubben!  :lol: 8)

(les: er redd for forandring. ;) )

Posted

Landstreffet kommer til å bli knallbra uansett om det er på Gol eller Kristiansand.

Det som jeg tenker mest på er at Gatebil sannsynligvis kommer til å legge treffet sitt til siste helgen i mai til neste år også.

Posted

Her er jeg helt enig med Alexander, det blir bra uansett hvor det holdes..... når det gjelder Gatebil så kolliderte dette med landstreffet i år, vi burde kanskje ta noen forhåndsregler slik at  dette ikke skjer igjen...... 31mai er en Torsdag, det er vel inkke noe problem å ta treffet 1-3 Juni..??

Geggi: når har du bestil tur til F1..?? vi kan kanskje flytte landstreffet slik at du også kan få bli med..... 8)

Posted

Hvordan er folks stemmning til å avholde landstreff 1. helg i Juni? Dvs. 1-3 juni 2007.

Bare hver sikker på at det ikke kræsjer med Gatebil så! (ikke det at jeg har behov for å dra på fjortisstreff altså :wink: )

Posted

Alle til lags kan ingen gjøre Charlie. ;)

Posted

Alle til lags kan ingen gjøre Charlie. ;)

Selfølgelig ikke!! Men for vår del så får vi bare avvente litt å se hvor og når MBEs treff skal arrangeres. Vi skal ihvertfall til Sarpsborg, for her har vi aldri vært før.

Posted

I år var det mange som dro på Gatebil Vålerbanen istedet for å delta på MBE`s Landstreff.. Blant annet noen fra Kristiansand...

Er sikker på at arrangerer vi Landstreffet en helg som er tilnærmet fri for andre arrangementer, så vil det føre til flere deltakere hos oss også!

Posted

Selfølgelig ikke!! Men for vår del så får vi bare avvente litt å se hvor og når MBEs treff skal arrangeres. Vi skal ihvertfall til Sarpsborg, for her har vi aldri vært før.

Velkommen skal du være Charlie. 2 uker mellom hvert treff bør da holde.  :D

Pinsen er i 2007 den 26-28 mai. Dette er nok en helg som bør unngås, da det ofte er mange andre aktiviteter den helga. Gatebil har sikkert noen aktuelle datoer, så en henvendelse til dem er nok ikke dumt. Men jeg tror ikke at Gatebil er den største konkurrenten til MBE-treffet.

Etter mitt syn er det vel egentlig de første helgene i Juni som er aktuelle. Fra midten av Juni og utover er det ferietid for de fleste, noe som også medfører tettere belegg på hotellene.

Jeg stemmer for første helg i Juni. Får jeg bytta bil så kommer jeg sikkert en tur jeg også. :D

Uansett kommer jeg på MBKN-treffet i Sarpsborg. Er jo der hver dag ellers, så jeg må da ihvertfall ta en tur når det er noe å se på. Ser deg da Charlie. :D

Posted

Ser deg da Charlie. :D

Det gleder vi oss til, Olav!! :wink:

Blir vel C-klassen vi kommer med da, tenker jeg. Ikke så farlig om de hjemmer den bilen på baksiden av hotellet :roll:

Posted

Jeg har så vidt undersøkt dette rundt Gatebil og har forstått det slik at treffet blir lagt til helgen den 26-28 mai. Jeg skal prøve å finne ut av dette helt sikkert.

Posted

** Uansett kommer jeg på MBKN-treffet i Sarpsborg. Er jo der hver dag ellers, så jeg må da ihvertfall ta en tur når det er noe å se på. Ser deg da Charlie. **

Hva slags treff er dette?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...