Guest førstereis Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Er det noen som på en enkel måte kan forklare meg forskjellen på zebrano og nøttetre? Har en `85 mod 260E hvor jeg må bytte ut trelistene på dørepanelene. Det er limet på en slags treimitasjon der nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Zebrano har horisontale striper, nøttetre er bare kaos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Zebrano ser ikke bra ut - det gjør forøvrig ikke det gamle nøttetreet heller! Sjøl er jeg svak for treet i Avantgardene... men det får du vel neppe til eldre biler? Sjekk gjerne Foliatech eller Eiker Motorshop for uorginale paneler til å lime på i alu eller andre fancy saker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Er det noen som på en enkel måte kan forklare meg forskjellen på zebrano og nøttetre? Har en `85 mod 260E hvor jeg må bytte ut trelistene på dørepanelene. Det er limet på en slags treimitasjon der nå.------------------------------------------------------------- Hei Er det mulig å kjøpe sett med hasselnøtt interiør plater hos B.O.S ? MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Det er det sikkert - til overpris, vil jeg tro? Har du sett her:http://www.vipauto.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Det er det sikkert - til overpris' date=' vil jeg tro? Har du sett her:http://www.vipauto.no[/quote']---------------------------------------------------- Hei Jeg tenkte på orginale plater mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Det er det sikkert - til overpris' date=' vil jeg tro? Har du sett her:http://www.vipauto.no[/quote'] Er dette nye plater, eller er det bare noe greier til å klistre uttapå? 798,- var jo ikke dyrt hvis det er ordentlige greier .. edit : at det ikke går ann å slette innlegg??? Velvel.. jeg leste litt lenger, og ser at det er jo bare ræl til å klistre uttapå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Det er det sikkert - til overpris' date=' vil jeg tro? Har du sett her:http://www.vipauto.no[/quote'] Er dette nye plater, eller er det bare noe greier til å klistre uttapå? 798,- var jo ikke dyrt hvis det er ordentlige greier .. edit : at det ikke går ann å slette innlegg??? Velvel.. jeg leste litt lenger, og ser at det er jo bare ræl til å klistre uttapå..-------------------------------------------------- Hei Ja det er sånd klistemerke opplegg Det er altfor dyrt, men men vi får vel bestille deler fra tyskland da mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Jeg kunne godt tenke meg å bytte ut mitt nøttetre med avantgarde-treverket (birdseye?). Så om noen vil bytte? Eller hva koster dette nytt for full pakke? Fra Tyskland? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Jeg kunne godt tenke meg å bytte ut mitt nøttetre med avantgarde-treverket (birdseye?). Så om noen vil bytte? Eller hva koster dette nytt for full pakke? Fra Tyskland?----------------------------------------------- Hei Vanskelig å bestille pga fasongen og utskjøring av alle kanppene på dashbordet. Man må ta bilder, sende dt til tyskland og man for ulike priser fra forskjellige folk. Skal prøve å dra innom B.o.s og spørre dem prisen mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts