Guest Ronnie Westpold Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Hørte noen som snakket om en film som ble hvist av Steinar under middagen på Gol. ( jeg fikk ikke med meg den da jeg hadde dårlige fuger på badegulvet mitt) Det var flere på mandagstreff i går som mente at denne kunne vært sendt rett til NRK. 5 minutter om tørrfisk eller no. Trond Roald. Oppfordrer deg herved å sende denne filmen hit. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280002 Kan bli morro å se hva det kommer ut av dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 "#%!!!**H*LV!!¤¤!!!! RONNIIIIIEEE!!! WTF... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 "#%!!!**H*LV!!¤¤!!!! RONNIIIIIEEE!!! WTF... Haha!!!!skulle kansje sendt det dit!!men,skal sende han steinar en kopi.(bra at jeg fikk det på teip)så kan han sende den inn selv..jo,ble litt snakk om den tørrfisken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts