Jump to content

Grommere lyd..

Recommended Posts

Guest Kristian T
Posted

Lyst på litt grommere lyd i bilen min, og tenkte da å sette på et K&N filter eller lignende. Noen som har gjort dette på en nyere mercedes med v6 bensin med noe resultat? Bilen min er forresten en 01 w210 E280..

Guest george__
Posted

bruke du originalt eksos system? du får jo endel grommere lyd ved å bytte til sports system... får jo fetere suge lyd av bedre filter.. men det meste vil jo ligge i eksosen.. mener jeg..

Guest Kristian T
Posted

Ja, har tenkt på å bytte bakre delen bare for lyden sin skyld. Men det koster vell en del for å få det pent på en mercedes..? Hadde vært flott viss noen hadde no bilder av en w210 som har byttet bakre potte. og evnt visst hva det ville koste.. :?:

Posted
Ja' date=' har tenkt på å bytte bakre delen bare for lyden sin skyld. Men det koster vell en del for å få det pent på en mercedes..? Hadde vært flott viss noen hadde no bilder av en w210 som har byttet bakre potte. og evnt visst hva det ville koste.. :?:[/quote']

Ferrita på w210:

Dsc03472.jpg

Ser ikke mye her, men det ser i hvertfall veldig bra ut i virkeligheten...